tv kaart

Status
Niet open voor verdere reacties.

riri1601

Gebruiker
Lid geworden
25 aug 2002
Berichten
221
ik heb mij een nieuwe tv kaart aangeschaft van MSI,het is de tv@anywhere plus kaart.heb alles geinstalleerd zoals het moet en dan laten scannen op zenders.tot daar is alles prima in orde,maar als ik nu tv wil kijken op mijn pc krijg ik altijd storingen in het beeld.een programma opnemen is helemaal een ramp.strepen en storingen in beeld.niet te doen.
weet er mischien iemand wat er verkeerd zou kunnen zijn?ook als ik het signaal via de video laat gaan is het niet beter.zou daar mischien nog een versterker tussen moeten?tv signaal komt via de kabeldistributie.op tv geen enkel probleem.klaar mooi beeld.
 
Wat voor Systeem ??

Het kan natuurlijk dat de kaart niet goed is, dan terug naar de winkel of RMA nummer zien te krijgen.

Wat ook kan is dat je processor het niet bij benen kan, of dat je grafische kaart te weinig power heeft.

Dus wat is de snelheid van je processor en ondersteunt je VGA kaart wel Open GL en/of 3D versnelling.

Eric.

P.S. Je had het goed begrepen, als het aan het antennesignaal had gelegen, zou hij het via S-Video wel goed moeten doen.
Dus antenne versterker is niet nodig.
 
Laatst bewerkt:
Processor Is Een Amd Sempron 2800+
Kloksnelheid 1.61ghz
Memory 1.43gb
Videokaart Nvidia Geforce 6100
 
Ok

Dat zou denk ik genoeg moeten zijn.

Ben niet zo thuis in Geforge, al een nieuwe driver geprobeerd ?

Anders terug naar de winkel.

Eric.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan