DVD Opnemen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Latias

Gebruiker
Lid geworden
19 feb 2006
Berichten
440
Sorry als het hier niet hoort, maar ik moet het voor vanovond weten als het kan, dus zet ik het hier toch maar neer.
Ik heb gister een DVD RECORDER, van PROVISION (merk) bij de Blokker gekocht, maar de afstandsbediening werkt niet:confused: Batterijen zijn vol, hij is niet gevallen ofzo...
Ik de handleiding staat er ook niks over in... Ik wil vanavond een film opnemen, dus ik heb hem wel nodig.
Kan iemand mij helpen? Alvast bedankt:thumb:
 
Eh, Afstandbediening omruilen bij de blokker voor een AB die wél werkt?
Het is tenslotte toch koopavond?
 
zit er geen knop "rec" op de recorder?
daarmee kun je dus ook opnemen.
en inderdaad ff terug naar de blokker voor een andere.
 
:thumb: Zitten goed
Maar blokker is zo ver weg:shocked:
 
als die rec knop erop zit kan je ook morgen gaan, toch?
 
dalimens zei:
als die rec knop erop zit kan je ook morgen gaan, toch?
Ja, maar moet de TV dan aanstaan? Gewoon tv aan, goede zzender, lege dvd erin, en dan op rec?
 
het is nu natuurlijk te laat (moest gisterenavond weg), maar je moet uiteraard eerst je dvdrecorder installeren d.w.z. de tv zenders vastleggen en dergelijke.
ik ging er even van uit dat dat al was gebeurd.
 
K heb snel nog videoreacordertje van zolder gehaald:thumb:
 
Afstand doet het nu dus, maar nu moet ik KANALEN ZOEKEN, als ik wil openemen, maar hij kan geen kanalen vinden:confused: ???
 
eigenlijk een beetje onvriendelijk maar zo is het niet bedoeld.
het betekent "read the ****ing manual", oftewel dat zou je in de handleiding terug moeten kunnen vinden.
 
Er staat alleen in hoe je moet zoeken naar kanalen, maar niet wat je meot doen als je geen kan vinden.
 
Makkelijk hé? een DVD-recorder kopen.... Een videorecorder moet men ook instellen wil men van het juiste kanaal opnemen. (was al weer zolang geleden dat we het vergeten zijn)

Lees idd de gebruiksaanwijzing (RTFM) eerst es goed door, niet bladeren!!!

Misschien handig voor ons, als niet bezitters, vertel welke recorder je gekocht hebt, welk merk en type, kunnen we meelezen in een eventuele online manual

Kun je geen kanalen vinden? heb je de kabels wel goed aangesloten?
 
Laatst bewerkt:
Ik heb voor je zitten zoeken maar geen manual beschikbaar gevonden.:shocked:

Ik zou óf terugaan naar de winkel en vragen of zíj dat weten, óf een mailtje sturen naar de importeur, deze is volgens mij te vinden op Boxford.nl (tenminste volgens een reactie op de TROSRADARsite in dat forum)
Provision zie ik niet staan, wel HE, en ook de typeaanduiding is precies hetzelfde.

Succes verder.

PS: nergens om, maar waarom dit merk recorder gekocht?
 
Ik heb voor je zitten zoeken maar geen manual beschikbaar gevonden.:shocked:

Ik zou óf terugaan naar de winkel en vragen of zíj dat weten, óf een mailtje sturen naar de importeur, deze is volgens mij te vinden op Boxford.nl (tenminste volgens een reactie op de TROSRADARsite in dat forum)
Provision zie ik niet staan, wel HE, en ook de typeaanduiding is precies hetzelfde.

Succes verder.

PS: nergens om, maar waarom dit merk recorder gekocht?

en misschien niet onbelangrijk, heb je de recorder aangesloten op een satellietsysteem of op de kabel?
 
Waarom dit merk? Gewoon...
En hij zit aan dat kastje dat bij de schotel hoort (zal wle satallietsysteem zijn zeker?)...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan