DivXLand Media Subtitler 1.9.0 vraag

Status
Niet open voor verdere reacties.

Benno_13

Gebruiker
Lid geworden
6 apr 2005
Berichten
76
Hallo iedereen,

ik heb een programma gedownload, dat heet DivXLand Media Subtitler 1.9.0. (http://www.divxland.org/subtitler.php) Hiermee kan je zelf ondertitelingen maken, en die invoegen op het filmpje, zodat je er ondertiteling onder hebt. Maar als ik dat filmpje dan wil opslaan, kan dat niet, het programma slaat alleen de ondertiteling op in verschillende tekstverwerkingsprogramma's (Notepad, Word, veel verschillende keuzes.) Maar ik wil het filmpje met de ondertiteling opslaan. Hoe moet dat?:(
 
Hoi Benno,
weet je het al hoe het moet?
Ik heb het programma ook maar het lukt me ook niet,.
Als je het weet laat ff weten!!

Mijn mail = mario_karin@hotmail.com

gr...
M@rio
 
nee weinberg7, sorry, ik ben er sindsdien ook niet achtergekomen en heb het dus maar laten gaan.

Groeten en misschien kan je het zelf nog op de een of andere manier oplossen. :D


Succes!!! :thumb:

Benno_13.
 
Het programma werkt ongeveer hetzelfde als Subtitle Workshop [ook gratis].... het is bedoelt om zelf subs te maken, bestaande subs te verbeteren/editten en te synchroniseren.... het resultaat is dus een ondertitelbestand [srt, ssa, etc.]
Zodra je dit bestand, met exact dezelfde naam als de film, opslaat in een map waar ook de film in staat, dan worden de ondertitels [door programma's als bijv. FFShow] samen met de film op de pc getoond. Wil je de ondertitels HARD [dus onverwijderbaar] in de film hebben, dan moet je de avi [uit de map waar ook het .srt bestand in staat] even door een converter zoals Winavi of ConvertX jagen.... [converteer avi naar avi...] , daarna staan de subs hard in de film en kun je hem ook op stand-alone dvd spelers met divx afspelen of converteren naar dvd zonder verlies van de ondertiteling.......
 
Dank je erp city!
Ik dacht het al dat het zoiets zou zijn.Ik weet wat je bedoelt want ik heb weleens .srt ingebakken in een film dmv TMPGEnc,virtualdub,SRTtoSSA enzevoort.
Maar dan weet ik het.

bedankt voor je reactie.

gr...
M@rio
 
Nou jongens, blij dat iedereen hier toch nog begrijpt wat tie moet doen! :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan