Geen reactie

Status
Niet open voor verdere reacties.

nancynina

Gebruiker
Lid geworden
9 apr 2004
Berichten
28
Hallo,

Is er iemand die mij misschien kan helpen, ik probeer de hele tijd radio via www.nederland.fm te beluisteren, maar er komt bij mij geen geluid uit, ook filmpjes op uitzending gemist kan ik niet zien.
Ik weet niet wat ik mis op mijn pc, en hoop dat iemand van jullie dat wel voor me weet.
Alvast heel erg bedankt voor het kijken.

Groetjes, Nancy
 
De site werkt nog.
Is je geluidskaart nog inorde?
Kijk eens bij hardware of daar je geluidskaart nog bij staat.
 
nancynina zei:
Hallo,

Is er iemand die mij misschien kan helpen, ik probeer de hele tijd radio via www.nederland.fm te beluisteren, maar er komt bij mij geen geluid uit, ook filmpjes op uitzending gemist kan ik niet zien.
Ik weet niet wat ik mis op mijn pc, en hoop dat iemand van jullie dat wel voor me weet.
Alvast heel erg bedankt voor het kijken.

Groetjes, Nancy


Onderop die site staat "geen geluid" volg eens de tips.
 
Hallo,

Dank je wel alvast voor je reactie, mijn geluid doet het voor de rest wel normaal, of heeft dat er niks mee te maken???
Er heeft de laatste keer iemand achter mijn pc gezeten, en ben bang dat er daar het 1 en ander mee mis is gegaan, kan er alleen niet achter komen wat.

De site werkt inderdaad wel normaal, dat had ik inderdaad ook al ff naar gekeken.

Groetjes, Nancy
 
Thx voor de site, handig alle radiozenders in een overzicht!
Gebeurd er wel iets al je op een van de zenders klikt? Zie je de player in het midden van het scherm wel wat afspelen?

Test hier eens of je wel een plug in geinstalleerd hebt voor het afspelen van de muziek of filmpjes!

http://www.op.tv/video_players.htm
 
Laatst bewerkt:
Helaas nog niet opgelost

Sorry allemaal, maar kan nog steeds geen radio via het internet beluisteren, weet echt niet meer waar het aan kan liggen.

Iemand nog een idee??

Alvast bedankt.
Groetjes, Nancy
 
Ja heb de test gedaan, en heb bij allebij de juiste plugins, dus snap er nu echt de ballen van, heb al gekeken naar mijn firewall, maar daar moet het vlgs mij ook niet aan kunnen liggen.

Heb je misschien nog een idee??

Groetjes, Nancy
 
Had je er opeens last van dan?
Zie je als je op die radiosite klikt onder bij geluid ook het volgende:
We hebben uw computer getest:
U heeft de RealPlayer plugin
U heeft de MediaPlayer plugin

En zie je in de radioplayer zelf de naam van de zender?
 
Laatst bewerkt:
Ja heb er eigenlijk in ene last van.
Bij die site staat inderdaad ook dat ik de plugins heb, en krijg ook gewoon het logo van de zender erin, en hij vermeld dan dat ie klaar is, maar begint niet met afspelen.

Groetjes
 
Als er iemand 8er je pc gezeten heeft zou je een systeemherstel kunnen proberen, mss dat dat helpt?
 
Zet je firewall eens uit en kijk dan of ie t doet
wat voor een firewall heb je
 
al bij extra--->internet-opties gekeken, of er een vinkje staat met multmedia of iets dergelijks?
 
Jarrin zei:
al bij extra--->internet-opties gekeken, of er een vinkje staat met multmedia of iets dergelijks?
Het is Extra >> Internet-Opties, tabblad Geavanceerd en dan in de lijst bij het onderdeel Multimedia kijken of alle vakjes aangevinkt staan bij dat onderdeel.

Verder moet je bij Extra >> Internet-Opties, tabblad Algemeen even op de knop Bestanden verwijderen klikken en dan Internet Exlorer even herstarten.

James :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan