video converteerprogramma gezocht

Status
Niet open voor verdere reacties.

HEstier

Gebruiker
Lid geworden
24 mrt 2006
Berichten
104
Hoi,

Ik zoek een programma waarmee ik het snelst een video kan converteren met de ondertiteling (.srt) erbij. Ik gebruik momenteel 'WinAVI Video Converter' maar die doet het niet zo goed plus het duurt ook erg lang...
Weet er mischien iemand welke prog ik het beste kan gebruiken?:confused:
 
Doe het zelf allang niet meer op die manier.
Ik gebruikte virtualdub in combi met mainconceptencoder.
Gemiddelde conversie/bewerkingstijd 3 uur.
Terwijl de meeste ongeveer 2 tot 4x zo lang er over doen.
 
:(
jackall zei:
Doe het zelf allang niet meer op die manier.
Ik gebruikte virtualdub in combi met mainconceptencoder.
Gemiddelde conversie/bewerkingstijd 3 uur.
Terwijl de meeste ongeveer 2 tot 4x zo lang er over doen.
Ken jij mischien een programma waarmee ik een film van 2cd aanelkaar kan plakken maar dan gewoon binnen paar minuten? ik gebruik avi mpg joiner maar die doet het niet meer hij geeft fout melding aan...
 
HEstier zei:
:(
Ken jij mischien een programma waarmee ik een film van 2cd aanelkaar kan plakken maar dan gewoon binnen paar minuten? ik gebruik avi mpg joiner maar die doet het niet meer hij geeft fout melding aan...


kan je niet de files die op de twee cd's staan op een dvd'tje zetten?
 
sandertjuhhhh zei:
kan je niet de files die op de twee cd's staan op een dvd'tje zetten?
Ja wel maar ik wil het echt aan elkaar plakken zodat ik daarna een dvd van kan maken met ondertiteling enzo...en trouwens nu ik het erover heb weet je mischien ook een prog waarmee ik divx kan omzetten naar dvd maar dan met ondertiteling dat ik dan ondertiteling aan en uit kan zetten of meerdere talen ....?:)
 
Hallo,

Ik gebruik ConvertXtoDVD Platinum van VSO en deze doet wat jij wil, kost 50 Euro en je leven lang gratis updates.
Dus is het een koopje.
Het kan in verschillende talen gebruikt worden (ook nederlands).
De site is www.vso-software.fr

Suc6
 
HEstier zei:
Ja wel maar ik wil het echt aan elkaar plakken zodat ik daarna een dvd van kan maken met ondertiteling enzo...en trouwens nu ik het erover heb weet je mischien ook een prog waarmee ik divx kan omzetten naar dvd maar dan met ondertiteling dat ik dan ondertiteling aan en uit kan zetten of meerdere talen ....?:)

neej srry, ik zal wel ff iets proberen kej w8 ff

aanpassing: ik heb dat ConvertXtoDVD gratis gevonden, klik hier om te downloaden
 
Laatst bewerkt door een moderator:
convertx to dvd

ik gebruik ook altijd convertx to dvd het enige nadeel vind ik persoonlijk als je 2 cd's samenvoegt tot één film dat het beeld even stilstaat bij de overgang voor de rest ben ik zeer tevreden over dit programma
 
lrac,

als je 2 cd's samenvoegt tot één film dat het beeld even stilstaat

Dat doe ik altijd met VirtualDub het samen voegen en is volgens mij gratis
Ik heb geen last van even stilstaan van het beeld.

Suc6,
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan