Iso bestand branden met iMac

Status
Niet open voor verdere reacties.

koertv

Gebruiker
Lid geworden
12 apr 2006
Berichten
11
Hoi,

ik heb een .iso bestand op mijn computer staan die op dvd wil branden en dus als film kan afspelen. Nu kan dat met nero, maar dat is er niet voor een mac :shocked: . Weet iemand met welk programma en hoe ik het dan wel kan doen? Btw, het gaat om Mac OSx
 
ik snap niet helemaal wat jullie bedoelen. Ben niet zo'n computerkenner, dus misschien nog wat uitleg in gewone mensentaal? Voor de duidelijkheid: ik wil dus een film op dvd zetten en zoek een programma waarmee dit kan, dus geschikt voor mac osx.
 
Als ik alcohol download, krijg ik een .exe bestand, die is dus niet te openen in os x
Zijn er geen andere opties?
 
koertv zei:
Als ik alcohol download, krijg ik een .exe bestand, die is dus niet te openen in os x
Zijn er geen andere opties?

Dat is raar?
Pak je wel de goede downloadlink? (All operating systems)?

Anders weet ik het zo niet, sorry
 
Er zijn geen andere opties. Maar wat bedoelde Bertus in die link? Ik heb het namelijk geprobeerd met het programma Toast van roxio, maar daarin kreeg ik een foutmelding. Is er misschien wel een manier om het te branden met Toast?
 
Bertus zijn link vertelt dat je met een simpel commando, dus zonder verder programma, ook kan branden.
 
aha, enne, misschien stom, maar hoe voer ik zo'n commando in? ik las iets over een terminalvenster, maar heb geen flauw idee wat hij hiermee bedoelde.
 
koertv zei:
aha, enne, misschien stom, maar hoe voer ik zo'n commando in? ik las iets over een terminalvenster, maar heb geen flauw idee wat hij hiermee bedoelde.

Ik werk nooit met macs, wellicht dat iemand anders jou blij kan maken :).

Succes ermee!
 
ai da's jammer. In ieder geval bedankt.
Iemand nog een nuttig idee??
 
Misschien werkt dit. Bij mij in ieder geval wel

Ik heb op een ander forum een uitstekende oplossing gevonden met hulpprogramma's.
Als je het iso bestand op de bureaublad hebt staan. Klik rechts (of ctrl-klik) en kies 'open met'. Selecteer schijfhulpprogramma. Daar staat je iso in de linker kolom. Klik op je iso bestand en vervolgens op Brand.
Klaar.

Succes.
http://www.nationaalcomputerforum.nl/showthread.php?t=24519
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan