taal installeren in ie

Status
Niet open voor verdere reacties.

okeeee

Gebruiker
Lid geworden
3 nov 2005
Berichten
268
Hoe kan ik nieuwe talen installeren in ie, zonder de windows-cd te gebruiken, zodat ik pagina's met die tekens kan zien. bij win update kan je alleen de taal veranderen voor win update zelf.
 
In Internet Explorer ga je naar Extra, dan Internet-opties, dan onderin schermpje Talen. Klik op toevoegen.
 
Ik bedoel dat ik websites die in een andere taal zijn geschreven, dat ik daar de tekens van kan zien. Met het toevoegen van de talen hier, lukt dat nog steeds niet.
 
Nee

Moet je in landinstellingen doen in configuratie scherm. Kan ook via Software uit config.

Zie bijlage.

Eric.
 

Bijlagen

  • Landinstellingen.jpg
    Landinstellingen.jpg
    39,3 KB · Weergaven: 19
Laatst bewerkt:
Is er een manier mogelijk om dit zonder een windows cd te doen, want bij deze heb je wel de windows cd nodig?
 
Neen

Alleen als je de bestanden van de CD op je PC zet.

Maar je mag ze ook van een ander lenen, daar is hij volgens mij niet lastig over.

Eric.

P.S. weet zelf niet zo snel een andere bron voor je taal bestanden
 
eerst kon dat wel, bij het upgraden van ie via hun site. Er konden meteen talen bij geinstalleerd worden. Maar dit was zo bij upgraden met win me.
 
Zal

Ben geen ME gebruiker, ook nooit geweest.

Je installeert ook de taal in je NT kloon. Waarom hij dan wel die taal kent in IE en niet in OE is mij een raadsel, maar het is wel zo.

NotePad (kladblok) ziet het weer wel.

Eric.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan