geluidskaart

Status
Niet open voor verdere reacties.

gurl123

Gebruiker
Lid geworden
14 mrt 2006
Berichten
22
hallo ik probeer geluidskaart te instaleren via een site

ik heb ondertussen de driver gedownload en geprobeerd te installeren maar ik krijg een foutmelding tijdens de installatie waarna de installatie volledig stopt.

Foutmelding: -536870397


ik hoop dat iemand me kan helpen hiermee
 
De informatie die je geeft is wel heeeeel summier, merk kaart, of indien onboard, merk, type moederbord zou iets helpen, of type en merk computer, wil ook wel.
Het is toch geen Sis geluidskaart op/in een Packard Bell?, is het een laptop?
 
Lange Pier zei:
De informatie die je geeft is wel heeeeel summier, merk kaart, of indien onboard, merk, type moederbord zou iets helpen, of type en merk computer, wil ook wel.
Het is toch geen Sis geluidskaart op/in een Packard Bell?, is het een laptop?


sis7012,Windows XP type moederbord geen idee
 
Die kun je doormiddel van dit progje uitzoeken, de drivers ervoor, ook de chipsetdrivers, ophalen bij de fabrikant van het moederbord of de computer/laptop, wat voor mij nog steeds onduidelijk is, mijn glazen bol is vanochtend stuk gevallen.:D
 
Lange Pier zei:
Die kun je doormiddel van dit progje uitzoeken, de drivers ervoor, ook de chipsetdrivers, ophalen bij de fabrikant van het moederbord of de computer/laptop, wat voor mij nog steeds onduidelijk is, mijn glazen bol is vanochtend stuk gevallen.:D
ik snap het niet echt...
 
gurl123 zei:
ik snap het niet echt...

Oh, dat programma op die site downloaden en installeren, daarna met dit programma kijken welk merk en type je computer, moederbord en geluidskaart is en dat hier even melden, snap je niet?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan