VOIP, Skype,Yahoo, Msn

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mulcoa

Verenigingslid
Lid geworden
30 jan 2001
Berichten
1.689
Ik heb nog steeds problem met het geluid, Ik heb een geluidskaart C 97 audio, dat zal de geluidskaart wel zijn, konstant storing, ik heb nu mijn web cam afgekoppeld en zo ook met alle andere app, die maat enigzins iets met geluid te amken zouden kunnen hebben, het krassende geluid uit de boxen is nu weg....hehehe., nu zou ik dus graag willen bellen via skype, of voipbuster, maar geluid om op te schieten als er al sprake is van geluid, dus die kwaliteit, waar jullie het over hebben, zou ik danook wel eens graag willen meemaken, nederland kan er nog mee door via skype computer naar computer, maar buitenland ho, maar en laat ik er geen camera bij aan zetten want dan becriest ie in no time, geluidskaart is on board, headset logitech Usb, zehnheiser, camera is een Logitech Fusion met ingebouwde mic, kan ook, maar mijn voorkeur gaat uit naar Noblesse Premier draadloos, om te gaan gebruiken. voor de telefonie. enz

Waar moet ik beginnen om deze computer onder controle te krijgen, al de nodige tabletten kalmeringsmiddelen geslikt.
 
een oplossing

een oplossing voor kan
zijn
een andere geluidkaart er in zetten
of nety als ik
een usb telefoontje kopen deze zijn meestal
voor zien van betere kwaliteit geluid product dan ac'97 geluids kaartje

in middels maak ik geen gebruik meer van van dat soort dingen ik heb nu
digitaletelefoonie van upc
moet zeggen kwaliteit is tien keer beter dan tools zoals voip skype msn
 
skype enz

Ik heb een usb telefoon, VOIP draadloos, de Noblesse Premier, en wat UPC betreft heb ik kwa, geluidskwaliteit niet zoveel ervaring, administratief is het vlg my zo als vele telefoon providers c.q toch dicht bij een nul, maar dit zal van persoon tot persoon verschillen, maar ik wordt uberhaupt al gek van alle ondoorzichte telefoonrekeningen en opzegtermijn, dus blijf ik maar gezellig bij ons oude "vertrouwde KPN"
Voor meerdere suggestie, en wat de geluidskaart betreft kan ik mij wel iets bij voorstellen., maar dan welke.?
 
Kijk ook eens in de geluidsinstellingen van Skype of Voipbuster of hij toevallig niet de mic pakt van je webcam.
Had ik ook na de eerste installatie
 
Hoi,

Na enig gedoe met een headset en/of microfoon in combinatie met de speakerset heb ik de cyberbox 100 van Tiptel aangeschaft (zo'n 30 tot 40 euri).
Hiermee kan ik gebruik maken van mijn draadloze telefoon i.c.m. 'gewone' telefonie.
De te downloaden software SkypeManager zorgt ervoor dat je een oproep krijgt op je gewone telefoon als mensen je via Skype bellen en met verkorte kiesnummers met je gewone telefoon kan bellen.
Werkt perfect.
 
Noblesse VOIP en Voipbuster

Ik heb de Noblesse voip telefoon omdat deze werkt via voip en de vaste lijn alleen werkt dit toestel niet via voipbuster maar aleen via Skype, MSN, Net2phone en SJPhone. Weet iemand hoe ik de telefoon via Voipbuster kan laten werken???? Alvast bedankt
 
Noblesse VOIP en Voipbuster

Tip: gebruik SJPHONE daar kan je de SIP instellingen ingeven voor Voipbuster ingeven die te vinden zijn op de website van Voipbuster zelf :D
 
heb ik al geprobeerd, de sipinstellingen in JPhone maar na 15 seconden bellen met een vaste lijn wordt de verbinding verbroken.
 
Reeds meer dan 10 minuten ononderbroken gebeld......

Dit moet je doen, bij mij werkt het prima,
1) Download SJPhone.
2) Inside SJPhone go to Option menu and choose Profile.
3) Change these items to have it work under your own VoipBuster
profile name: voipbuster
SIP Proxy: Proxy domain “sip.voipbuster.com” “5060”
User domain “sip.voipbuster.com”
STUN: server address “stun.voipbuster.com” “3478”
click “OK” to confirm
Select and initialize
Please fill in your password and accountname (Must be the same as with the registration at VoipBuster

Zorg ervoor dat Voipbuster niet actief is op je pc
alles verloopt via SIP

Greetz
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan