Beeldfilmen...

Status
Niet open voor verdere reacties.

cadil

Gebruiker
Lid geworden
22 mei 2006
Berichten
6
Hallo,

Ik zoek al lange tijd naar een programma waarmee ik kan filem wat ik aan het doen ben op de pc, bijvoorbeeld een soort screenshot maar dan als filmpje, weet iemand hier een programma voor?

Met vriendelijke groet,
 
Laatst bewerkt door een moderator:
dacht dat dat Grabit Pro heete ... ben niet zeker ... zijn wel avi filmpjes dat dat ding aanmaakt ... maar er is zo iets in flash ook ... zij maken er tutorials mee
 
Grabit pro? is dat niet een download programma?

Ik zoek een programma waarmee ik kan filmen wat ik doe op de pc...

Iig bedankt voor het antwoord...
 
Laatst bewerkt:
Ok die 2e lukt, maar als ik op rec druk en later op stop, gebeurt er niks...??? Wat kan ik hier aan doen? hoe sla ik hem op?

Alvast bedankt,
 
cadil zei:
Ok die 2e lukt, maar als ik op rec druk en later op stop, gebeurt er niks...??? Wat kan ik hier aan doen? hoe sla ik hem op?

Alvast bedankt,

Even goed configureren, eerst aanvinken wat je wilt opslaan, en op het tweede tabblad de codec en plaats waar het naartoe moet, ook de aantal beelden moet je instellen op 1, andes wordt het vrselijk traag.:D

Heb hem net zelf geprobeerd, werkt prima, na effe klooien.
 
Helass loopt m'n spel nu heel traag, ik owu een rondje monaco doen in een f1 spel, en dat dan op m'n site zetten zodat iedereen de bochten kon zien, al zet ik hem op 1 frame/sec zie je af en toe een shot, zet ik hem hoger gaat het spel traag... jammer
 
zo'n dingen doe je best met een TV out Clone via de videokaart ... naar een andere pc met tv input dan heb je totaal geen belasting op je pc ... zo doen game magazines dat trouwens

of de functie om demo's op te nemen in het spel zelf
 
Tja, moest toch gratis zijn?;)

Er zijn wel veel soorten over te vinden op het internet, maar die zijn niet gratis, en of die beter zijn, is nog maar de vraag, Emule?
 
Ik heb niks over gratis gezegd, kom maar op met een lijsty met goed werkende progjes... :D :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan