Mediaplayer 11 probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

F.Meulbroek

Gebruiker
Lid geworden
5 dec 2000
Berichten
27
beste forummers,
Ik heb de beta versie van Mediaplayer 11 gedownload en geinstalleerd. Werkt mooi, behalve als ik probeer om een radiostation of een mpeg direct van het internet af te spelen, dan krijg ik de volgende melding: Het bestand kan niet door Windows Media Player worden afgespeeld. Maak verbinding met internet als het bestand zich daar bevind. Plaats de oplagkaart in het station als het bestand zich op een verwisselbare opslagkaart bevindt.
Uiteraard heb ik wel verbinding.
Dit gebeurt ook als ik probeer een radiostation aan te spreken zoals vroeger ging in Mediaplayer 9.
Wie weet raad.
Oh ja, aan opmerkingen als gebruik dan winamp etc heb ik niks natuurlijk
groetjes
 
Tja het is de beta versie, dan kunnen er fouten in zitten...
 
Prima

Ja dank je weer zo'n antwoord waar niemand wat aan heeft.
Zulke dingen kan ik zelf ook wel bedenken.
Wat te denken van het feit dat sinds ik 11 heb geinstalleerd en daarna terug ben gegaan naar 10, ik hetzelfde probleem heb.
 
F.Meulbroek zei:
Ja dank je weer zo'n antwoord waar niemand wat aan heeft.
Zulke dingen kan ik zelf ook wel bedenken.
Wat te denken van het feit dat sinds ik 11 heb geinstalleerd en daarna terug ben gegaan naar 10, ik hetzelfde probleem heb.

De manier van vragen en antwoorden schiet mij in het verkeerde keelgat, je hebt de laatste jaren nooit iemand geprobeert te helpen en je hebt gelijk eisen, je eindigt dan ook nog eens met "Oh ja, aan opmerkingen als gebruik dan winamp etc heb ik niks natuurlijk", en dan probeert er nog iemand een antwoord te geven, krijgt hij gelijk de kous over de kop.:eek:

Met stroop vang je meer vliegen dan met azijn, i fly away.
 
Sorry

Oh sorry hoor jongens ik wist niet dat er bij jullie forum mensen rond liepen met heeeeeeeeeel lange tenen. Dat ik de laatste jaren niemand heb geholpen ligt alleen maar aan het feit dat ik niet heel de dag allerlei fora af zit te struinen, er zijn er tenslotte onder ons ook nog die moeten werken.
En als Jeroen zich aangesproken voelt door mijn bericht zal ik hem per omgaande per mail mijn excuses aanbieden.
Wat er verder met mijn manier van vragen stellen mis is zou ik niet weten, en net zo goed als ik dat weet zijn er maar al teveel mensen die reageren op de manier die ik aangaf in mijn vraag.
Verder rest mij alleen nog te zeggen dat ik er op eigen houtje ben uitgekomen en als er mensen zijn die met hetzelfde probleem zitten kunnen ze mij per email benaderen.
Voor de toekomst zal ik dan verder maar geen gebruik meer maken van dit forum
Maar toch bedankt voor jullie moeite.
 
F.Meulbroek zei:
Oh sorry hoor jongens ik wist niet dat er bij jullie forum mensen rond liepen met heeeeeeeeeel lange tenen. Dat ik de laatste jaren niemand heb geholpen ligt alleen maar aan het feit dat ik niet heel de dag allerlei fora af zit te struinen, er zijn er tenslotte onder ons ook nog die moeten werken.
En als Jeroen zich aangesproken voelt door mijn bericht zal ik hem per omgaande per mail mijn excuses aanbieden.
Wat er verder met mijn manier van vragen stellen mis is zou ik niet weten, en net zo goed als ik dat weet zijn er maar al teveel mensen die reageren op de manier die ik aangaf in mijn vraag.
Verder rest mij alleen nog te zeggen dat ik er op eigen houtje ben uitgekomen en als er mensen zijn die met hetzelfde probleem zitten kunnen ze mij per email benaderen.
Voor de toekomst zal ik dan verder maar geen gebruik meer maken van dit forum
Maar toch bedankt voor jullie moeite.

Nee hoor, de mensen met lange tenen hebben we hier niet meer, die ene is net weg.:D
Enne, als je een oplossing hebt en het hier niet neerzet, tja, wat een helper ben je dan ook, kun je een keer iets terug doen, moeten we een mailtje sturen, very strange.:confused:
Het is een vrijwilligers help gemeenschap, als je daar nu eens rekening mee had gehouden, bij professionele hulp mag je eisen stellen, hier niet.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan