menu maken op mp3 dvd

Status
Niet open voor verdere reacties.

remkog

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
4 apr 2006
Berichten
1
Ik heb een aantal orginele cd's uit mijn collectie op mijn computer gezet als backup. Alle nummers van die cd's heb ik dus als mp3 in een apparte map gezet die ik de naam van de cd heb gegeven. Nu heb ik dus een aantal mappen waar de losse tracks(mp3) van de cd instaan. Nu kwam ik dus op het idee om alles op een dvd-rw te branden, en daar een menu in te maken. Die dvd speel ik dan alleen op mijn dvd speler af. die ook mp3 ondersteunt. Nou wil ik dus een menu op die dvd maken, waar ik al die mappen( dus eigelijk alle namen van de cd's)op een rijtje zie staan, zonder de tracks die in de mappen zitten. Pas na het selecteren van een map wil ik zien welke tracks er in die map zitten, en die dan kan afspelen.

Ik heb al geprobeerd met nero de mappen te selecteren, en die te branden. Maar als ik die in mijn dvd speler stop leest hij hem al data dvd, en kan dan alleen de eerste cd afspelen die in de brandlijst stond. de rest kan ik niet terug vinden.

Mijn vraag dus:
Kan iemand mij vertellen hoe ik zo een menu kan maken op een mp3 dvd die wordt gelezen door mijn dvd speler.

Mocht ik onduidelijk zijn geweest, of te weinig info hebben gegeven dan hoor ik dat graag.

bij voorbaat dank,
Remko
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan