internet op laptop.

Status
Niet open voor verdere reacties.

aapie

Gebruiker
Lid geworden
12 jan 2006
Berichten
140
ik heb een laptop thuis, en nadat ik op een middag heb zitten klooien om er een thuisnetwerk van te maken samen met 2 andere pc's, kan ik met de laptop niet meer op internet. in eerste instantie dacht ik dat het aan de router lag, maar na wat nader onderzoek ben ik erachter dat het daar niet aan ligt, maar aan de instellingen in de laptop. zou iemand mij kunnen vertellen waar het aan zou kunnen liggen, of welke instellingen er wellicht verkeerd staan? graag een reactie!!
 
adsl?
kijk dan even bij
extra
internet opties
verbindingen
lan-instellingen
en kijk of "instellingen van internet explorer overnemen" aangevinkt staat zo niet ff anvinken en overnieuw proberen
 
Van wie krijg jij internet, dus welke provider.
Doen de andere computers het wel op het internet.
 
hbisschop zei:
adsl?
kijk dan even bij
extra
internet opties
verbindingen
lan-instellingen
en kijk of "instellingen van internet explorer overnemen" aangevinkt staat zo niet ff anvinken en overnieuw proberen

ik heb geen adsl, gewoon kabel. alle andere computers hebben gewoon internet. ovendien staan de instellingen die hbisschop voorstelde al op die wijze ingesteld.
 
kabel van Chello ??
Zit er een router tussen of....
vertel eens iets meer.
 
Indien het chello is, is het aan te raden om de instelling die hbisschop gaf ongedaan te maken.
Ook is het aan te raden alle vinkjes in dat scherm weg te halen.

Daarnaast zou het zoals Puppie al aangeeft handig zijn als je wat meer informatie geeft over je verbinding.
 
zoals ik al eerder maar niet duidelijk vermeld had zit er een router tussen. het internet is van wanadoo. heb je hier genoeg aan?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan