Sothink DHTML MEnu werktniet op internet!

Status
Niet open voor verdere reacties.

musabe

Gebruiker
Lid geworden
11 nov 2004
Berichten
61
beste,

ik heb via Sothink DHTML MEnu een goede HTML MEnu gemaakt maar die werkt op Internet,
die werkt op browers dus m.a.w. op Locaal Internet werkt WEL, maar als die gepubliceert op het Internet komt er niet op zelfs ik krijg ook geen foutmelding ik weet niet waarom werkt niet!

ik zeg het ook het is alles mee gepubliceert dat ben ik zeker en vast,

ik verwacht een goede en een spoedige antwoord door jullie beste mensen!

met vriendelijk groetjes!
musa.be:( :evil: :( :( :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:
 
Ik lees hier dat het in Frontpage opgenomen kan worden.

http://www.sothink.com/product/dhtmlmenu/feature.htm

Maar..............
wat werkt er niet,
- het menu ?
- de linken ?

Overigens:
heb je allemaal kleine letters voor de linken gebruikt en geen spaties erin natuurlijk,
want het ligt aan de server waar het opstaat, sommige snappen het niet.
Soms werkt het lokaal, maar niet na publiceren.
Dus kijk dat eerst even na.

:cool:
 
Beste,

ik dank u nog eens voor u raad, maar het werkt niet wat u had mij gezegt,.

m.a.w. is het volledige MENU niet zichtbaar, op locaal browser wel maar vanaf dat op het internet gepuliceert is werkt niet, en is niet zichtbaar. het ver****** niet op het site.
www.musa.be

ik verwacht door u of door iemand anders een andere oplossing, ik hoop dat die oplossing zal heel snel zijn.

mvg.
musabe
 
Laatst bewerkt:
reactie sothink menu werkt niet op internet

Heeft u uw sothink menu mogelijk een effect meegegeven? (transparantie- indraaien o.i.d) probeer dit effect eruit te halen via het programmatje sothink en het opnieuw up te loaden naar de server, dan moet het werken op explorer. Mij heeft deze tip geholpen. Het menu wat ik gemaakt had met een transparant effect was eerst niet meer te zien bij explorer (wel bij mozilla). Na het effect eruit gehaald te hebben werkte het weer goed!
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan