kan foto bestanden niet openen nadat ik ze heb gebrand op dvd

Status
Niet open voor verdere reacties.

trickery

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
1 jun 2006
Berichten
2
ohjee, ik hoop echt dat jullie mij kunnen helpen!
gisteren heb ik mijn harde schijf geformatteerd. ik ben fotografe en heb al mijn foto bestanden gebrand op dvds, er staat dus niets meer op mijn harde schijf. nu heb ik windows opnieuw geinstalleerd en wil ik mijn mappen met fotos er weer opzetten, maar dit lukt niet helemaal. in sommige mappen laat hij wel zien welke fotos erin zitten maar er komen geen kleine voorbeeld fototjes tevoorschijn, alleen het standaard oranje jpg plaatje. als ik vervolgens op een foto klik om een voorbeeld te bekijken geeft hij aan; no preview available. alle bestanden staan echter wel zeker op de dvd. als ik met de rechtermuisklik op een bestand druk zie ik de bestandnaam en ook de grootte. ik kan ze dus alleen niet openen. help! ik was bezig om alle bestanden van de dvds terug te kopieren naar mijn harde schijf maar ook als ik dit doe en ik open de bestanden van de harde schijf kan ik ze niet bekijken.
 
Heeft het brand programma bij het branden de foto's in een andere extensie gezet?
extentie zijn de drie letters achter de punt. pic1008.jpg jpg is dan de extensie.
Heb je wel het juiste fotoprogramma geinstalleerd?
 
ik heb het file recovery programma gedownload en het lijkt te werken!! bedankt :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan