PowerCinema

Status
Niet open voor verdere reacties.

jornie

Gebruiker
Lid geworden
18 jul 2004
Berichten
88
Ik gebruik om tv op mijn computer te kijken het programma powercinema. Als je dit hebt geinstalleerd werkt het erg goed, maar na het opnieuw opstarten van de computer niet meer.

Het geeft dan een fout.. (plaatje)
Heel soms doet het programma het ineens weer wel, maar meestal niet.

Weet iemand hoe ik dit op kan lossen of welk programma ik anders kan gebruiken (wil het best kopen)

Alvast bedankt:thumb:
 

Bijlagen

  • help.JPG
    help.JPG
    97,7 KB · Weergaven: 21
Makkelijk:
Ik zou even op de website van de fabrikant kijken voor patches. Vastlopers zijn bijna nooit met externe software te verhelpen.
Al zou cyberlink een toppie softwareleverancier zijn heb ik ook al vaker problemen gehad met software van hen die instabiel werkte.
Ze hebben wel tech support op hun site, misschien dat je die eens kan mailen.

Moeilijk:
Download een debugger als ollydbg, bijvoorbeeld, en start je programma daarin. Kijk in welke module de fout optreedt. Als dit een module van cyberlink is, moet naar een patch zoeken. Als het een externe module is, zoals een exotisch codec of een windows hook ofzo, kan je die misschien verwijderen. Het kan zijn dat het programma tegen debuggers beveiligd is (vanwege crackers). Dan kan je nog ollydbg via zijn menu als systeemdebugger registreren. Dan krijg je 'fouten opsporen' als optie erbij in je crash dialog. Klik die en dan attatched ollydbg zich vanzelf op de exception. Dan zie je ook welke module de exception veroorzaakte. Als de gevonden module een windows module is kan je call stack nasnuffelen om de aanroepende module te vinden.

http://www.cyberlink.com/
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan