Headset

Status
Niet open voor verdere reacties.

BOBO Ricky NL

Gebruiker
Lid geworden
21 nov 2005
Berichten
139
Ik heb net een headset gekocht en nu weet ik dus niet hoe ik dat aan de praat moet krijgen,.... Als ik mensen spreek dan horen ze me niet en ik hoor hun ook niet door de oor telefoontjes zegmaarm, iemand een idee waar dat aab kab ligge???:love:
 
hoofdtelefoon

is het een usb aansluiting of een gewone aan sluiting
 
Via Msn of Skype, eerst altijd de WIZARD Audio en Geluid doorlopen, dan pas proberen ;)

Selecteer er dan ook de correcte apparaten en test het uit
 
Is het een gewone of een usb aansluiting ??

Het is een gewone aansluiting met van die kabeltjes

En Mibe
Via Msn of Skype, eerst altijd de WIZARD Audio en Geluid doorlopen, dan pas proberen

Wat bedoel je daar precies mee?? Heb namelijk wel geprobeerd met MSN, maar eerst hoort hij mij wel maar nog geen 2 tellen later niet meer :shocked:
 
Wel, als msn opstaat, klik Extra, Audio en Video instellen.

Volg de stappen EN praat in de microfoon als hij erom vraagt. Als die geluidsdetector niets aangeeft, probeer andere apparaat te kiezen.
 
hoofdtelefoon

Een usb stekker is een platte stekker, en als je een gewone hebt dan zijn er twee tulpstekkertjes, deze plaats je achter in je computer en dan moet je even goed kijken voor de microfoon aansluiting en de speaker aansluiting.
 
K nu kan iemand mij wel horen, stekkertjes erin enz. maar hij hoort mij maar heel zacht... Terwijl ik alles op vol heb staan
Ten minste bijna allesl dus anders dan had ik nu ook wel wat gehad :p
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan