van mp3 naar wma

Status
Niet open voor verdere reacties.

jada

Gebruiker
Lid geworden
3 jun 2006
Berichten
12
hoe zet ik een mp3 bestand om naar een wma bestand? Zodat het muziekje het in gewone cd speler ook doet? Ik gebruik sonic digitalMedia Plus v7. Je kunt het ergens omzetten toch?
Welk lief computerfreakje kan mij helpen?

:love:

groetjes

jada
 
Laatst bewerkt:
Audio File Converter

Switch sound file conversion software is an audio file format converter for windows. It can convert audio files from many different file formats into mp3 or wav files, including wav to mp3, au to mp3, aiff to mp3 and much more.
Switch audio file converter is very easy to use. Just add the files you want to convert to the list, select the format you want to use, and then click the convert button.

A full list of the Switch Sound Format Converter features follow but a quick way to try it out is to download and install now. You don't need to purchase and it only takes a couple of minutes to complete the process (click here to install).

We make Switch audio file converter free in the hope you will like it so much you will decide to upgrade to Switch Plus which supports additional encode-to formats. You can download Switch Plus demo here or purchase Switch Plus online here.

http://www.nch.com.au/cgi-bin/dld.exe?file=http://nch.com.au/components/switchsetup.exe

-----------------------------

Je kan ook even kijken op www.download.com
daar kan je echt heel veel progamma's vinden en zelfs gratis porgamma's

Heel veel suc6 met om zetten

Gr Iwan
 
ja maar...

ik bedoel eigenlijk dat er in het programma tje zelf toch ook wel iets zit dat ik een bestandje om kan zetten van mp3 naar wma?

Is er iemand die het uit kan leggen zonder te verwijzen naar downloadpagina's? Dan weet ik het nog niet zo goed.

groetjes

jada
:eek:
 
Ik ken het programma niet, maar denk dat je gewoon een muziek cd moet branden en dat het programma ze dan weer omzet in wmv of cda tracks.
Wil je een MP3 cd branden dan moet je de MP"3's gewoon als data branden.
 
daar kan ik jou zo niet me helpen heb dat progamma zelf niet.
nog veel suc6. meenstal staat dat wel bij opties en dan onder rip dingen.

gr iwan
 
wat heb ik nu nodig?

ik heb het bovenstaande gedownload maar welk programma heb ik er nu echt voor nodig. kom er helaas niet helemaal goed uit.

heb nu :
Wave pad is voor??
EXpress burn is voor???
Express Rip is voor ??
Record pad Sound is voor??
en switch ....klinkt als switchen, omzetten!

help lieve help mij site...!

ps. 1. is een wma bestand hetzelfde als een wave?
2. heb ik mijn digital home nog wel nodig voor het branden of heb ik nu een vervangend programma'tje. Degene die ik had was al geinstalleerd op mijn computer toen ik hem laatst kocht.





jada
 
jada

het probleem is dat ik nu al 4 hele dagen bezig ben om muziek welke ik gedownload heb in limewire, op een audiocd te zetten. Alleen dan niet als mp3 maar als een bestandje zodat ik het in een audiocd kan afspelen!

Heel nederland en omstreken doet dit dus er moet toch wel iemand zijn die een antwoord heeft?

jada
:mad:
 
Om van een MP3 een WAVE (audio cd) file te maken kan je onderstaande link eens bekijken.
Het programma is volgens mij niet gratis.


http://www.mp3towave.com/


Met vriendelijke groet.
 
jada zei:
het probleem is dat ik nu al 4 hele dagen bezig ben om muziek welke ik gedownload heb in limewire, op een audiocd te zetten. Alleen dan niet als mp3 maar als een bestandje zodat ik het in een audiocd kan afspelen!

Heel nederland en omstreken doet dit dus er moet toch wel iemand zijn die een antwoord heeft?

jada
:mad:

Zit er geen optie in sonic digitalMedia Plus om audio cd.s te branden ?
Alle brandprogramma's die ik heb gebruikt hadden die optie.
 
programma

dat heet mediacorder?
En hoe werkt het dan?


groetjes
jada
 
Jozo zei:
Zit er geen optie in sonic digitalMedia Plus om audio cd.s te branden ?
Alle brandprogramma's die ik heb gebruikt hadden die optie.

ja dat wel. Maar dan krijg ik mp3 op een audiocd en dat leest mijn cd speler dus niet
 
Normaal zet een brandprogramma de mp3's dan om in cda bestanden.
Lijkt me stug dat zo'n duur programma dat niet kan.
 
Jozo zei:
Normaal zet een brandprogramma de mp3's dan om in cda bestanden.
Lijkt me stug dat zo'n duur programma dat niet kan.


je moet hem eerst upgraden lees duur pakket erbij kopen, wil je kunnen rippen.
( sonis digital media plus)
jada
 
Lange Pier zei:
Deze is wel gratis, en transcodeerd bijna alles naar alles.


heb deze gedownload maar windowssluit nu telkens af wegens een fout!
gek wordt ik ervan hier

jada
 
Je kan ook gewoon met windows mediaplayer audio cd's branden.
 
audio

ja dat weet ik, maar de bestanden welke je download zijn toch allemaal mp3 bestanden en dat moet een wave of wma worden!!!!!!!!!!!

anders leest de cd speler dit toch niet?!

het branden weet ik wel


jada
 
Als je met windows media player een audio cd brand, zet hij de mp3's om in cda bestanden.
Om een mp3 cd te maken moet je ze als data branden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan