jpg opent niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

wendydependy

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
3 jun 2006
Berichten
4
Ik heb een foto die niet te openen is... terwijl het gewoon een .jpg is.
Iemand heeft hem naar mij toegestuurd via mail, en die persoon heeft een mac, misschien dat dat wat uitmaakt?
De foto kan ik in geen enkel programma openen, van paint tot photoshop, niks werkt.
Ik kan hem ook niet verkleinen of wat dan ook. Dat is ook de reden waarom ik hem niet als bijlage bij dit bericht heb kunnen doen.
Weet iemand wat er aan de hand zou kunnen zijn??
 
En als je er zelf een .jpg van maakt? Eén keer klikken op het fotobestand, wordt dan blauw, ga er met je muis op een puntje staan, gaat iets knipperen en type achteraan .jpg en klik nog een keer. Kijk of het nu wel lukt deze te openen.
 
wendydependy zei:
Ik kan hem ook niet verkleinen of wat dan ook. Dat is ook de reden waarom ik hem niet als bijlage bij dit bericht heb kunnen doen.
Upload de foto eens bij www.yoursendit.com, vul je eigen emailadres in en zet de downloadlink in dit bericht.
 
Laatst bewerkt:
okay ik heb geprobeerd up te loaden naar diverse sites jozo, maar die willen 'm niet accepteren... Ik heb geprobeerd 'm op mijn eigen website als bestandje te zetten maar dat doet het ook niet. :confused:
Dat renamen werkt ook niet, als ik er zelf .jpg achter zet doet hij het nog steeds niet. Ik dacht misschien kan ik proberen er een .bmp van te maken... trapte ie ook niet in! :rolleyes:
.......... ben ik nu verloren?
 
wendydependy zei:
okay ik heb geprobeerd up te loaden naar diverse sites jozo, maar die willen 'm niet accepteren...

Maak er dan eerst eens een zip bestand van.
 
Hiers de zip... hopelijk kan iemand er wat meej :confused:
 

Bijlagen

  • test2.zip
    68,5 KB · Weergaven: 40
Kan er ook weinig mee, vraag eens aan die persoon die het gestuurd heeft wat voor extentie het orgineel op zijn mac had.
 
Dit is een gecodeerd bestand wat eerst encoded moet worden .

Dit is gedaan met binhex 4.0 , als ik het zo lees moet het weer terug te zetten zijn .


http://www.mug.jhmi.edu/mirrors/InfoAlley/1095/31/what.html

heb trouwens het bestand even met een editor bekeken , vaak kan je dan zien of het een bmp , jpg is of iets dergelijks .
In dit geval stond erboven dan het een binhex bestand was.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb zo'n soort binhex programma gedownload en het werkte!
Ik kan nu de foto zien! Bedankt voor jullie hulp :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan