Hoe krijg ik toch van die mooie cirkels /eclipsen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

RTR

Gebruiker
Lid geworden
4 mei 2002
Berichten
108
Beste mensen,

Ik hoop dat ik de vraag op de juiste plek heb neergezet ( anders excuus ).
Ik heb een logo meegestuurd en mijn vraag is hoe je toch van die prachtige cirkels kunt maken.
Iemand enig idee hoe en met welk programma ?
Alvast weer bedankt!!!:thumb:
 

Bijlagen

  • Link%20Logo.jpg
    Link%20Logo.jpg
    19,1 KB · Weergaven: 35
Dat kun je zelfs met paint voorelkaar krijgen en ook in Word mbv de tekenfunctie. Bijden door elepsen overelkaar heen te leggen en vlakken in te kleuren. Gewoon beginnen en oefenen. Suc6
 
monaco , bedankt voor je tips . Ik ga het nog maar eens proberen :thumb:
 
van alles geprobeerd , maar krijg het niet echt voormekaar. Iemand nog tips of ideeen?
:thumb:
 
Hieronder een simpel voorbeeld (zie ook de bijlage) Als je het in bv WORD tekent kun je de ring draaien. In andere tekenprogramma's kun je e.e.a. nog veel professioneler doen.

Open paint > Kies OVAAL > kies in menu AFBEELDING ONDERZICHTIG TEKENEN (er mag geen vinkje voorstaan) > teken een ovaal > teken een tweede ovaal op een andere plaats > kies SELECTEREN > trek met je linkermuisknop een masker om de tweede ovaal en sleep deze ovaal over de eerste zodat de (dubbele) ring ontstaat > kies OPVULLEN > kies een kleur (bv zwart) > vul het bovenste deel van de ring in > kies een andere kleur (bv grijs) > vul het onderste deel van de ring in.
 

Bijlagen

  • Ring.JPG
    Ring.JPG
    4,7 KB · Weergaven: 18
monaco , bedankt weer voor de info!!! Ik ga weer eens stunten!!:D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan