DVD plugin

Status
Niet open voor verdere reacties.

mustang9

Gebruiker
Lid geworden
13 feb 2006
Berichten
191
waar kan ik een gratis dvd plugin vinden op internet?
 
Als je Nero 7 zou hebben, daar zit de mpeg2 plugin bij, maar deze of deze, werken ook, alleen niet zo mooi als die van Nero 7.

Ook die van nVidia, PowerDVD en WinDVD werken prima, maar die zijn niet geratis.
 
ik bedoel zoiets als powerdvd, om films te kijken op mijn laptop, maar ik lees dat die niet gratis is....
 
mustang9 zei:
ik bedoel zoiets als powerdvd, om films te kijken op mijn laptop, maar ik lees dat die niet gratis is....

Ik gebruik gewoon WMP11 daarvoor, met de bovenstaande codecpack.
 
hoi, ik heb ook een probleem ik snap bovenstaand niet helemaal, ik heb nero op me computer staan, maar als ik dan ShowTime open om een dvd af te spelen zecht hij dat ik moet gaan betalen voor een mpeg-2 plugin. als ik hem open in windows media player dan geeftie ook een fout aan, als ik daar op meer info klik kom ik op een plugin pagina, maar daar moet je ook allemaal voor betalen, ik heb bovenstaande links geinstalleerd, maar nog krijg ik bij beide programma's mijn dvd niet afgespeeld... kan iemand mij helpen, een dvd afspelen op je computer, dat moet toch wel gewoon gratis kunnen? :S vind het ook raar dat het met nero niet lukt dus, terwijl ik legale versie er op heb...

Bart
 
nog niet, ook na restart van me pc blijft showtime aangeven vanwege licentie beperking dat hij het niet kan openen... :S
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan