Software je pc/laptop op de tv te krijgen!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sporto

Gebruiker
Lid geworden
31 mei 2006
Berichten
87
Is er software te downloaden om via data kabel je laptop of pc als dvd speler te gebruiken voor je tv, zodat je films op je tv kan kijken,ook gedownloade films?
 
Gewoon de TV-out op je PC/Laptop gebruiken. Zorg dat je de juiste codecs hebt voor DivX te kunnen kijken met Windows Media Player en voor DVD's software zoals Powerdvd of Windvd installeren.
 
laptop op lcd tv

Ik heb de juiste codex dacht ik , de films lopen op de pc, (fujitsu-siemens, amilo, maar op de tv zie ik alleen maar even korte flits van het laptop scherm. Als ik gebruik maak van een tochiba laptop is dit probleem er echter niet. Dus aan de tv en verbindingskabel kan eht niet liggen. Zijn er speciale drivers nodig voor de verbinding met de de tv/ beamer?

wie kan me verder helpen
 
Spina zei:
Ik heb de juiste codex dacht ik , de films lopen op de pc, (fujitsu-siemens, amilo, maar op de tv zie ik alleen maar even korte flits van het laptop scherm. Als ik gebruik maak van een tochiba laptop is dit probleem er echter niet. Dus aan de tv en verbindingskabel kan eht niet liggen. Zijn er speciale drivers nodig voor de verbinding met de de tv/ beamer?

wie kan me verder helpen

Volgens mij had je hier een topic geopend, nu kaap je er nu een van iemand anders.:confused:
http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?t=253038

Heb je wel de overlapping, ook wel de overlay aangezet?
 
Oh sorry heb ik dat gedaan? Het is ook allemaal nieuw voor me. Wat bedoel je met de overlay aangezet? Ik heb alle kabels juist aangesloten, heb wel audio van laptop nu op tv, maar nog niet het beeld...... :rolleyes: Hellup
 
Sporto zei:
Oh sorry heb ik dat gedaan? Het is ook allemaal nieuw voor me. Wat bedoel je met de overlay aangezet? Ik heb alle kabels juist aangesloten, heb wel audio van laptop nu op tv, maar nog niet het beeld...... :rolleyes: Hellup

Het was een reply van Spina.:cool:

Maare, bij de software van de videokaart, dan heb je een tabblad ervoor, bij de eigenschappen van het beeldscherm, zit daar een instelling voor.
 
Spina, graag verder gaan in je eigen topic.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan