Van RAR files naar video

Status
Niet open voor verdere reacties.

DutchKnight

Gebruiker
Lid geworden
17 apr 2003
Berichten
344
Ik heb een (flink) aantal .RAR files gedownload die samen een film zouden zijn. Ze beginnen bij part1 en eindigen bij 38 (of zo) wat moet ik doen om die uit te pakken?
 
DutchKnight zei:
Ik heb een (flink) aantal .RAR files gedownload die samen een film zouden zijn. Ze beginnen bij part1 en eindigen bij 38 (of zo) wat moet ik doen om die uit te pakken?
winrar downloaden!
www.rarlabs.com:p
 
Wanneer je het goed hebt gedaan, heb je ook par2 files erbij zitten.
Installeer eerst quickpar om mbv vab de par2 files de rar bestanden te controleren op kompleetheid.
Zijn de rar bestanden niet kompleet, kan je ze mbv de par2 set repareren.

Wanneer alls gerepareerd is, hoef je alleen maar op het eerste rar bestandje te klikken.
Nu opent het scherm van winrar, en zie je de film kompleet staan.
Deze uitpakken naar je HD.
Alles kan je nalezen op http://www.binaries4all.nl

Mvg P
 
Bedankt!
maar... Heb ik gedaan dus met QuickPar maar Winrar mist toch nog een file. Moet ik nu weer alles downen om die missende file te pakken of moet ik dat met de .PAR file doen met het nummer van de missende .RAR?

patrickt zei:
Deze uitpakken naar je HD.
Alles kan je nalezen op http://www.binaries4all.nl

Mvg P
 
Wanneer Quickpar aangeeft dat de film niet kompleet is, zal je extra par2 bestanden moeten downloaden.
Hoe heb je de film gedownload? Via de nieuwsgroepen?
 
QuickPar gaf niet aan dat (inderdaad) de film niet compleet was maar NA de bewerking met QuickPar gaf WinRar dat aan. Ik heb de film gedownload via een Nieuwsgroep en dat was voor het eerst. Ben pas sinds een korte tijd bezig met newsLeecher en QuickPar etc.
Ben op zich geen fanatieke downloader en als dan meer utilities dan films of muziek. Maar wil de nieuwsgroepen wel leren kennen.

patrickt zei:
Wanneer Quickpar aangeeft dat de film niet kompleet is, zal je extra par2 bestanden moeten downloaden.
Hoe heb je de film gedownload? Via de nieuwsgroepen?
 
Ik neem aan dat de film gevonden is mbv FTD.
Vraag in de aanmelding netjes aan de poster of hij bereid is tot het posten van extra par2 bestanden.
Via welke provider download je?
Sommige providers zijn slecht mbt de nieuwsgroepen. Overweeg dan een payserver. Voor €7,50 heb je bij Eweka een ongelimiteerde download, en een goede retentie en kompleetheid.

www.eweka.nl
 
Bedankt voor de tip! Heb even bij eweka gekeken en zal mij daar binnenkort bij aanmelden. Heb nu nog een pre-paid account bij:Usenet-news heb daar nog een tegoed van ca. 45 GB
Daar doe ik nog wel een 4 tot 6 weken mee...
 
DutchKnight zei:
Bedankt voor de tip! Heb even bij eweka gekeken en zal mij daar binnenkort bij aanmelden. Heb nu nog een pre-paid account bij:Usenet-news heb daar nog een tegoed van ca. 45 GB
Daar doe ik nog wel een 4 tot 6 weken mee...

En krijg je hem via Usenet niet kompleet?????????

Heb je hem gedownload mbv een NZB?
Welk programma gebruik je?
Probeer anders de film eens te zoeken met behulp van x-PAT
 
Volgens mij was die wel compleet. Heb alle rar files bekeken en die waren van 1 t/m laatst. vervolgens met quickpar de boel bewerkt. Die gaf geen fout meldingen. En toen WinRar en die struikelde al over de tweede file. Er was geen NZB file bij.

Ik gebruik NewsLeecher versie 2.5 final (3.0 final laat mijn systeem crashen met blauwe schermen (zie mijn vraag elders)

x-Pat heb ik nog nooit gebruikt zal eens kijken wat dat is en hoe het werkt.

patrickt zei:
En krijg je hem via Usenet niet kompleet?????????

Heb je hem gedownload mbv een NZB?
Welk programma gebruik je?
Probeer anders de film eens te zoeken met behulp van x-PAT
 
Ondertussen heb ik de file (volgens QuickPar) compleet binnen. Maar tijdens het verwerken met WinRar kreeg ik plotseling een blauw scherm. Ben zo stom geweest niet te registreren wat er stond... (het was al laat) Ga het zo weer proberen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan