windowsmoviemaker naar dvd branden?

Status
Niet open voor verdere reacties.

weinberg7

Gebruiker
Lid geworden
21 aug 2005
Berichten
321
Hoi all,
ik wil met moviemaker een film bewerken en dan opslaan maar hoe moet ik die dan converteren naar video ts?
Ik heb ConvertXtoDVD als converteer programma.

Heb Win.Xp pro.

Ik hoor het wel.

gr..
 
Als je een film exporteerd vanuit Windows Movie Maker exporteerd hij altijd naar WMV hé? Niet de perfecte encoding als het mij vraagd om vanuit dit formaat het naar een DVD te converteren. Hier weet ik geen directe oplossing voor.

Maar wat ik wel weet is dat Windows Movie Maker in Windows MCE 2005 een WMM versie bevat die direct naar DVD kan converteren, nadeel: je moet dit besturingssysteem installeren. Dan moet je natuurlijk wel je project files opslaan, en deze erna openen in WMM onder Windows MCE 2005.

succes
 
oke, thanks!
Maar dat ga ik niet doen om een ander besturingssysteem erop te zetten. Zijn er dan geen andere movie makers waar ik avi bestanden mee kan bewerken zoals moviemaker dat kan?

Ik hoor het wel.

gr..
 
Zover ik weet kan je met Windows Movie Maker alleen exporteren naar WMV. Welke naar mijn inzicht een ***** formaat is om het te kunnen over zetten naar DVD.

Als ik jou was zal ik eens de site's wwww.doom9/nl en/of www.videohelp.com bezoeken, die hebben goede convertatie guides.

Wat je ook kan doen is voortaan je video's bewerken in het programmatje Sony Vegas (6.0) heeft veel meer features maar is daar in tegen ook wat geavanceerder. Toch ken ik heel veel mensen die dit programmatje onder de knie hebben dus zo moeilijk moet het niet zijn. Deze kan wel exporteren naar bijvoorbeeld AVI, of ie ook naar DVD kan converteren weet ik niet.
 
dank u!
Ik converteer pas als ik het bestand bewerkt heb. Dus ik wil avi bewerken en als ie klaar is pas converteren.
Ik kom met jouw info wel verder.

bedankt en wie weet tot later!

gr..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan