Windows Media Player audiostream probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

vincentvanos

Gebruiker
Lid geworden
11 mrt 2003
Berichten
11
Het lukt mij niet om audiostreams van internet af te spelen met windows mediplayer. De streams van sites die voor het afspelen gebruik maken van mediaplayer (bijv. dancedepartment.nl, 4djsonly en fresh.fm) wijgeren allemaal. Mediaplayer geeft de melding 'openen van media', blijft hierop hangen en zegt na +/- 2 minuten gereed. Klikken op de play knop levert dan hetzelfde tafereel op. Sites met interne audiospeler (beatport.com) doen het dan weer wel. Ik heb WMP volledig verwijderd en opnieuw geïnsalleerd (versie 10), firewall uitgezet en beveiligingsinstellingen staan op normaal maar het resultaat blijft hetzelfde.
 
Staat verbinding met internet maken aangevinkt zo nee zet daar een vinkje voor

je vinkt het aan door naar wm player naar extra ==>opties ==> verbinding maken met internet te gaan
 
Ik heb het aangevinkt maar hij doet het nog steeds niet. Bijv. bij het opnene van een stream op dancedepartment.nl opent een vnster met een soort van mini wmp en die blijft hangen. Als ik het afsluit blijft het venster overigens op de taakbalk staan en wanneer ik rechts klik en dan sluiten aanvink krijg ik een 'dit programma reageert niet' melding.
 
ik zit met het zelfde probleem......al van alles geupdate maar niet helpt

iemand nog suggesties?!!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan