van *.mov naar DVD

Status
Niet open voor verdere reacties.

daafje

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
14 jun 2006
Berichten
3
beste mensen,

ik ben een beetje aan het googlen geweest, en ik kwam vele manieren tegen om een *.mov bestand te conveteren naar een DVD bestand. Nu zoek ik iemand die mij kan vertellen welke manier de beste is....
ik wil het liefst zo weinig mogelijk tools ed. downloaden
en ook niet geheel onbelangrijk.. zo er mag nauwelijks kwaliteitsverlies optreden.

op welke manier kan ik dit het beste aanpakken ?

MvG Daafje
 
Laatst bewerkt:
Als het goed is, doet/kan deze dat.
Alleen je moet eerst uitvogelen hoe dat progje werkt, niet moeilijk maar er zijn veel instellingen mogelijk.
 
Dit is een heel mooi programma

ik dank u wel! weinig kwaliteits verlies na het converteren alles is perfect

Dank, daafje
 
help ik ook.....

Hallo,

Ik ben dus een echte leek want ik heb gekeken op de site en weet absoluut niet wat ik moet downloaden of installeren. Ben geen computerheld en heb een JVS Everio camera gekocht omdat ik fdacht das handig neemt op op een Harddisc aansluiten op pc en branden maar. Helaas het zijn MOV bestanden en wat ik ook doe ik krijg ze niet gebrand. Heb met een programma Xilisoft mov converter al geprobeerd om te zetten naar AVI bestand maar dat was zo'n slechte kwaliteit dat ik daarmee gestopt ben....

suggestie of hulp over het programma waar hier naar verwezen wordt is zeeeeeer welkom!

Bedankt! een blondje :)

Gr Jolanda
 
heb ook een everio gekocht......

Ik wil de film die er mee opgenomen is ook branden, op een dvd.
3 problemen, 1, ik heb nog niet eerder een dvd gebrand (net brander aangeschaft) 2, ik heb de everio nog niet zo lang en 3, ik heb geen flauw idee waarom ik het niet goed doe.....

ik heb ongeveer 3.8 GB aan gebruikte bestanden op de everio, als ik die wil branden met de "direct branden" toets zou ik als leek zeggen dat er dan net zoveel gebrand wordt op de dvd van 4,7 GB. na verloop van tijd zegt de brander dat hij 100% gebrandt heeft, hij gooit het schijfje er uit en vraagt om nog 6!! schijven terwijl er maar een heel klein randje op de dvd is beschreven. ik denk foutje,... kan een keer gebeuren, maar het 2e schijfje gaf hetzelfde feest.

ik heb net verderop op dit forum gelezen van een bestand downloaden (mediacoder) die e.e.a. kan converteren. heb ik gedownload, maar vind daar niet op terug hoe ik er mee om moet gaan. en ik weet ook niet waarom ik iets moet converteren als er een directe dvd knop op de everio zit..

jaja ik weet het.... weer zo'n looser die er geen bal van snapt....ik zou zeggen, help mij van mijn problemen af en de wereld is weer een stukje blijer.....

Henk
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan