Foutmelding opstarten FS 2004

Status
Niet open voor verdere reacties.

stascccp

Gebruiker
Lid geworden
5 mei 2005
Berichten
85
Hallo beste mensen ! :thumb:

Ik heb pas flight simulator 2004 aangeschaft, en compleet geinstalleerd op mijn pc. In dat spelletje zitten 4 cd's. Maar als ik klaar ben met instaleren en dan klik op het icoontje van het spel krijg ik dit:

Cannot locate the CD-ROM
Please insert FS2004 Disc 4, select OK and restart application

Nou ik klik dus op OK en dan doe ik die cd rom erin maar nog steeds dezelfde foutmelding. Ik dacht dat ik het verkeerd had geinstalleerd en dus installeerde ik het nog een keer maar dit keer de COMPLETE versie, dus gewoon alles op de pc zodat je de cd rom niet nodig hebt, maar ik krijg weer dezelfde foutmelding. Wie o wie kan mij advies/raad geven?? ik hoor het graag !!!!
Bij voorbaad HEEEEEL erg bedankt :thumb:
 
Lees je eigen bericht eens door...............

Je draait de gewenste volgorde van de game om..................

Misschien de juiste volgorde gebruiken...............?
 
hoe bedoelt u ik draai de volgorede om?? ik heb dat spel geinstalleerd en toen het klaar was met instaleren klikte ik om het te spelen maar toen kreeg ik die foutmelding dat ik de 4e cd rom erin moest doen maar die zat er al in maar nog steeds deed ie het niet.
 
jij schrijft:
Please insert FS2004 Disc 4, select OK and restart application
oftewel : svp, voer disc4 in, klik OK en herstart het spel.

Even later schrijf je wat je FEITELIJK hebt gedaan:
ik klik dus op OK en dan doe ik die cd rom erin

m.a.w. jij klikt EERST op OK en doet DAARNA pas de CD erin, terwijl het spel het andersom vraagt / vereist.
 
nee nee kijk, ik had die cd-rom er al in zitten want die had ik nodig om het spel te instaleren en toen me pc erom vroeg dee ik de cd eruit en toen er weer in.
maarja wat moet ik nou doen als die cd erin zit en me computer vraagt er nog steeds naar?
 
ja dat doe ik ook de hele tijd maar hij zegt ook dat er geen cd rom erin zit terwijl dat wel zo is. ow echt erg :( ik wou echt heel heeeeeel graag dit spel spelen
 
hoe kan het dan dat tijdens de instalatie ziet hij wel die cd rom en instaleert ie alles, en als ik het spel wil spelen ziet ie de cd rom opeens niet meer...
 
Als de versie legaal is dan moet ik nu even passen..............
 
Als je het spel hebt aangeschaft dan neem ik aan dat het om een legale versie gaat :confused: Zo niet dan ben je denk ik mooi genaa*d :(
 
stascccp zei:
jammer... :( misschien dat iemand anders raad/advies heeft?????????????

Kijk eens hier, voor de algemene problemen met microsoft games.

Je hebt toch niet IE 7.0 bèta geinstalleerd?
 
ie 7.0 BETA....... klinkt een beetje bekend... hmm ow ik weet het !!! Ik heb MSN messenger IE 8.0 BETA !!!!!! is dat het misschien?????
 
Lees alleen over problemen met IE7.0 en FS2004, misschien dat het ook geldt voor die combinatie.
 
ja ik heb gelezen wat er stond en ik heb alles gedaan wat er stond maar nog steeds hetzelfde probleem :( ow zo jammer :( en trouwens het spelletje is gekopieerd van een kennis van mij, maar die had de orgineel en ik heb dus nu een kopie daarvan
 
Ach, een beetje gamer gaat dan op zoek naar een no cd voor het spel.:rolleyes:
Als je niet de origenele cd's hebt, gaat het ook niet werken vanaf die cd's.
 
pff, zeg dat dan gelijk (dat je een kopie hebt), dat had me een paar berichten typen gescheeld.
 
Pasja zei:
pff, zeg dat dan gelijk (dat je een kopie hebt), dat had me een paar berichten typen gescheeld.

Tja, je wordt vaak overweldigd door de gegeven informatie.:rolleyes:
 
Door een opmerking als "pas............aangeschaft" werd ik idd. op het verkeerde been gezet. Als ik zo'n kreet gebruik, bedoel ik vaak een "echte" koop in de winkel, maar ja.
 
ow sorry sorry mensen, voor de onduidelijkheid :eek: ja ik ben niet voor niets blond he :D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan