C&C Generals zerohour

Status
Niet open voor verdere reacties.

Doit

Gebruiker
Lid geworden
10 sep 2004
Berichten
161
na een tijdje heb ik maar is mijn kast open gemaakt en maar is wat leuke oude goeie games er uit gepakt waaronder C&C generals zero hour neit al te oud maar toch..
met mijn oude pc liep het best nooit problemen mee gehad en zo sins de laatste keer dat ik het gespeelt heb
heb nu een nieuwe nog beter pc en hij lag erg in skrimish 1 ding is zeker kan niet aan mijn pc liggen weet iemand een oplossing ?
 
wat is nou je probleem?
Of lees ik er nou overheen....
ik zie alleen dat hij het op je oude wel deed.

Maar wat doe hij nu niet... dan?
 
met mijn oude pc deed alles het best
maar met mijn nieuwe pc loopt alles op een of andere manier lag het HEEL erg nu zelfs 1 tegen 1 tegen computer
 
Doit zei:
met mijn oude pc deed alles het best
maar met mijn nieuwe pc loopt alles op een of andere manier lag het HEEL erg nu zelfs 1 tegen 1 tegen computer

Probeer eens enige vorm van leestekens te gebruiken aub. Volgens mij snapt niemand er iets van. Ik niet in ieder geval...

"loopt alles op een of andere manier lag het HEEL erg nu zelfs 1 tegen 1 tegen computer"???? :cool:
 
zugt... zit hier met een probleempje niet met een les nederlands...
nou voor laatste keer...
op mijn "oude pc" deed C&C generals zerohour alles perfect geen lag of wat dan ook,
maar op mijn "nieuwe pc" loopt het niet best het lag ook al als ik 1 tegen 1 speel tegen de computer

dus de vraag is weet iemand een op lossing...

@ferdi01 nou blij...
 
Je probleem is nu in ieder geval duidelijk. :thumb:

Lags in een game is volgens mij vaak een probleem mbt je videokaart of geheugen. Al naar gekeken?

Wellicht een te hoge resolutie ingesteld in je game. Wordt het minder als je die verlaagt?
 
nee door lager zetten word niet minder en me video kaart is het probleem zeker niet (geforce 6800gt) met up to date drivers en ik heb 1024 geheugen moet genoeg zijn neem ik aan
 
Laatst bewerkt:
[offtopic] het is niet ' loopt het niet best het lag ook' maar:

"loopt het niet best en lagt ook" zijn er misschien nog updates van 't spel?[/offtopic]
Heb je niet veel programma's draaien als virusscanners en weet ik veel wel niet wat?
 
nee heb niet veel programmas draaien alleen virus scanner nee geen downloads aan of updates die runnen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan