liedje uit videobestand halen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Honey_Ball

Gebruiker
Lid geworden
10 apr 2006
Berichten
96
ik wil graag een liedje halen uit een video bestand. met welke software moet ik dat doen?
 
Ik weet niet over welk video bestand je het hebt, maar om de music uit bijvoorbeeld een concert dvd te halen, gebruik ik Kingdia DVD Audio Ripper. Deze kan het in zowel WAV als MP3 opslaan.
 
het is een documentaire die ik heb gedownload en bij videocompressie staat XVID, is dat wat je moet hebben?
 
bedankt :thumb: kun je me misschien in grote lijnen vertellen hoe het moet? welke munu's enzo... dan probeer ik het voor de rest zelf uit te zoeken ;)
 
Open video file en voor save wav kiezen, lokatie kiezen waar het naar toe moet, thats all.
 
moet ik niet de grenzen aangeven waartussen hij het geluid moet opnemen? het is een documentaire van 1 uur he :p
 
Het eruithalen duurt maar een paar minuten, hoor.:D
En hoe je dat wav bestand kunt knippen, ach daar zijn vast ook wel progjes voor te vinden.
 
YES! het is gelukt :D geweldig, bedankt iedereen :thumb: :thumb:

vraag opgelosjt :love:
 
hey, ik heb een paar liedjes gehaald uit video's, maar er zitten steeds van die irritante geluidjes tussen (klik voor voorbeeldje). is dat altijd zo?
ik heb de video's als geluidbestand opgeslagen met virtual dub, en geknipt met audio file cutter. aan welke van de twee kan het liggen? ik denk zelf aan virtual dub, weten jullie een ander prog waarmee ik video als audio kan opslaan?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan