Kan maar 30 minuten muziek mixen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Geerd-0

Gebruiker
Lid geworden
3 jun 2006
Berichten
58
Hallo,
Ik heb een mooi programma gedownload waarmee je muziek kunt mixen, alleen zit er iets op waardoor je het programma maar 30 minuten kunt gebruiken, als die voorbij zijn sluit het programma af en moet je het weer opnieuw opstarten en heb je weer 30 minuten enz.enz
Nu wil ik graag weten of er ook een manier is om er voor te zorgen dat ik het programma gewoon zo lang kan gebruiken als ik zelf wil zonder dat ik hem daarvoor telkens weer moet opstarten na 10 minuten. En als die manier er is hoor ik natuurlijk graag welke;)

Alvast bedankt!
 
Welk programma heb je?
Waarschijnlijk is het een trial versie, waar je eerst een code oid in moet voeren wil je langer er mee bezig. :)
 
Ja dat klopt het is inderdaad een trial. En ik moet ook eerst een activatie code aanvragen en invoeren als ik het gewoon wil gebruiken. Maar voor die code moet ik betalen en dat wil ik niet...

Het programma is: Deejaysystem Audio MK-II
 
Geerd-0 zei:
Ja dat klopt het is inderdaad een trial. En ik moet ook eerst een activatie code aanvragen en invoeren als ik het gewoon wil gebruiken. Maar voor die code moet ik betalen en dat wil ik niet...

Het programma is: Deejaysystem Audio MK-II
Als je het meer dan 30 min wil gebruiken, dan moet je ervoor betalen, tenzij je het illigaal wilt doen, maar daar bied (ik/wij) geen ondersteuning op.

Je zou wellicht het met een ander (freeware) programma kunnen proberen?
 
Dan kunnen wij je jammer genoeg voor jou niet verder helpen :)

huisregels zei:
Onder warez valt: illegale software, cracks, serienummers, kortom, dingen waar je normaal gesproken een (al dan niet betaalde) licentie voor nodig hebt.
Naar warez mag niet worden gevraagd.
Huisregels
 
Ik spreek alle talen, behalve BEtalen.

Zit hier wat voor je bij?
edit mod/ als je niet wilt betalen dan heb je pech maar hier zet je dan geen link neer die misschien naar een crack kan gaan.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Dacht ik al dat je me dan niet verder kon helpen ast illigaal was maar geeft niet;)

Confictius: Bedankt voor de link ik zal er ff gaan rondneuzen:thumb:
 
Geerd-o

De volgende keer zou ik maar eens de huisregels nalezen.
je vraagt hier om een crack.
Dat is niet toegestaan bij Helpmij.
De volgende keer zou dat wel eens een ban op dit forum kunnen zijn.
Jij kunt met dit soort vragen Helpmij.nl in de problemen brengen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan