Geen geluid; Missing Codec

Status
Niet open voor verdere reacties.

Benno_13

Gebruiker
Lid geworden
6 apr 2005
Berichten
76
Hallo mensen;

Ik heb een film op mijn computer waar normaal gewoon video en geluid uit zou moeten komen, het is een .avi file. Alleen nu krijg ik wel video, maar geen geluid!!! Ik heb dus gekeken naar het foutenrapport en toen stond er dit: "Er is een audiocodec nodig om dit bestand af te spelen. Klik op Help op het web om te controleren of deze codec kan worden gedownload van het web."

Dus ik ging naar de website en toen stond er dit:

Codec is missing
Windows Media Player cannot play the file (or cannot play either the audio or video portion of the file) because the Microsoft PCM Format (1) codec is not installed on your computer.

The missing codec might be available to download from the Internet. To search for the Microsoft PCM Format (1) codec, go to the WMPlugins.com Web site.

Op de WMPlugins Web site kon ik deze codec niet vinden, ze hadden het niet. Nu weet ik wel wat een codec is, en ik heb al gezocht op het internet, maar ik kan geen adres vinden om het op te lossen. Heeft iemand misschien nog een link voor mij om weet iemand hoe ik dit op een andere manier kan oplossen???

Alvast bedankt! :thumb:

Benno_13 :)
 
Kijk even met Gspot wat de precieze naam van het beestje is, je kunt de betreffenden codec waarschijnlijk ook van diezelfde site downloaden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan