dvd naar mp3?

Status
Niet open voor verdere reacties.

irislouise

Gebruiker
Lid geworden
22 dec 2004
Berichten
187
Kan dat?

Ik heb een gebrande dvd die ik niet af kan spelen op mijn dvdspeler omdat die geen gebrande dvd's speelt .
Op mij pc speelt de dvd wel af, maar het beeld hapert heel erg en het geluid is heel erg k^t en niet af te stellen, mijn pc is te oud en trekt dit gewoon niet.

Is het mogelijk om van een dvd een mp3 te maken, zodat ik in ieder geval het geluid normaal kan instellen en beluisteren.

Of is er misschien een magische spreuk die ik al dansend rond de pc met een kip op mijn hoofd achterstevoren moet uitspreken, zodat mijn pc ineens wel dvd's afspeelt :D
 
ja is dat de beste optie van die 2? Dan gooi ik die kip maar in de vrieser :D

maar weet jij misschien hoe ik dat moet gaan doen!

:rolleyes:
 
Gaat het hier om een muziek dvd, want als je deze omzet naar mp3 zul je alleen het geluid horen?
 
Admin_Frisian zei:
Gaat het hier om een muziek dvd, want als je deze omzet naar mp3 zul je alleen het geluid horen?

Het gaat om een dvd die is gemaakt bij een optreden van mijn vriend. Nu weet ik ondertussen wel hoe hij en de rest van de bende er uitziet, dus het gaat echt om de muziek die er op staat.
 
Probeer dan eens DVD Audio extractor.
Dat is wel een trail versie maar je hebt een maand de tijd om deze voluit te gebruiken.
Werkt perfect om een muziek dvd om te zetten in mp3. :)
 
ibiza zei:
dvd naar mp3 heb je veel software paketten ik heb eens eentje van im too gedownload
en was heel tevreden van de kwaliteit en heel gebruiksvriendelijk
http://dvd.brothersoft.com/?gclid=CICJ5KGbzoUCFR1eMAodARfG3w

die had ik eerst geprobeerd en die zei toen heel grappig na een 20 minuten staren naar een scherm dat de trial maar 5 minuten kon rippen :mad: :mad: :mad:


Dus nu ben ik bovenstaande van frylan aan het proberen.
 
ik heb ze van mijne payserver gedownload en daar was een crack bij

een free-ware zal moeilijk te vinden zijn denk ik maar er zijn er wel
 
DVD Audio extractor doet het een maand, daarna moet je betalen, ruim tijd om een één (of meer) dvd-tjes te rippen.
En alle functies zijn beschikbaar, ik vond het voor die ene rip die ik per leven doe een prachtprogramma. :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan