DVD inplaats van CD?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Latias

Gebruiker
Lid geworden
19 feb 2006
Berichten
440
Ik wou voor mijn oma een CD branden, maar de cd's zijn op. Kan ik ook een DVD gebruiken om de liedjes op te zetten, en dan gewoon in een CD speler afspelen?
 
Een cd speler zal geen DVD's herkennen. Dit gaat dus niet werken.
 
Dan is het geen CD Speler zoals je zei;)
Ik zou zeggen brand eens een paar nummers als MP3. Het boekje bij de speler moet ook duidelijkheid bieden op MP3 wel of niet ondersteunt word.
 
Idd, je spreekt nu ineens over een DVD speler.
En ja, wanneer de DVD speler mp3 ondersteund, kan je een DVD volgooien met mp3's en afspelen.
 
Nou, de meeste DVD standalone spelers spelen geen mp3 af ( ik ben ze nog nooit tegengekomen, maar zijn er wel ) die gebrand zijn op een DVD, alleen AC3, eventueel te maken met Audio DVD Creator.
 
Mijn pa heeft zo'n JVC setje die inderdaad DVD's afspeelt en deze ondersteunt ook MP3 vandaar dat ik zei dat de handleiding uitkomst bied........
 
Lange Pier zei:
Nou, de meeste DVD standalone spelers spelen geen mp3 af ( ik ben ze nog nooit tegengekomen, maar zijn er wel ) die gebrand zijn op een DVD, alleen AC3, eventueel te maken met Audio DVD Creator.

Ik heb hier een DVD speler van €49,95, en die speelt probleemloos MP3's op DVD af.
 
patrickt zei:
Ik heb hier een DVD speler van €49,95, en die speelt probleemloos MP3's op DVD af.
:thumb:

Ik heb er een van een paar honderd, en die doet het niet, misschien omdat het één van de eerste was.:(
Maar via de comp en een AV zender, lukt het weer wel.:D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan