VirtualDub

Status
Niet open voor verdere reacties.

Malliej

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
18 jun 2006
Berichten
4
Als ik mijn film laad in het bestand virtualdub, komt er volgende kader op:

couldn't locate decompressor for fortmat 'XVID' (unknown)
VirtualDub requires a video for windows (VFW) compatible codec to decompress video.
DirectShow codecs, sush as those used by windows media player, are not suitable.

dus als ik het begrijp, is kan hij mijn video in windows media player niet lezen, maar moet het in een ander bestand!

welk is dat en hoe doe ik dat?
laat me aub iets weten!!!

danku .

xx.
 
Download deze, en installeer hem, of haar, kweet niet:rolleyes: , wel opletten wat je installeert, je wil niet al die players, denk ik.
 
dan heb je zoveel links :s
maar welke moet ik juist downloaden?


(( mijn doel is ondertiteling op mijn film krijgen en ik heb daarvoor de stappen gevolgd op deze site: http://www.xs4all.nl/~ronh/dv/subt.htm maar ik geraak niet verder dan bij het programma virtualdub stap 1 ))


heb je anders nog redenen om ondertiteling op films te zetten?
mijn ondertiteling heb ik en mijn film ook


dankuwel
:)
 
Malliej zei:
dan heb je zoveel links :s
maar welke moet ik juist downloaden?


(( mijn doel is ondertiteling op mijn film krijgen en ik heb daarvoor de stappen gevolgd op deze site: http://www.xs4all.nl/~ronh/dv/subt.htm maar ik geraak niet verder dan bij het programma virtualdub stap 1 ))


heb je anders nog redenen om ondertiteling op films te zetten?
mijn ondertiteling heb ik en mijn film ook


dankuwel
:)

Ik niet begrijp.:confused:
Dat zijn allemaal mirrors, hoor.:rolleyes:
En nee, ik heb nooit een reden gehad om een ondertiteling eronder te zetten, ik kan diverse talen begrijpen, en sommige zelfs spreken.:D
Of bedoel je dat niet?:p
 
neen, ik zou eiglijk graag gewoon ondertitels op films zetten.
ik heb mijn film al gedownload en mijn ondertitels heb ik ook al.
maar hoe zet ik die ondertitels op de film??
met welke programma's??

:D

xx.
 
Kijk hier eens bij downloaden, daar staan progjes voor het combineren van een avi en een ssa bestand, het is een plugin voor VirtualDub.

Ook met nero 7.0 kun je dvd's maken en een ondertiteling erin plaatsen.
 
Welkom bij Helpmij.nl

Ik verplaats de vraag naar een geschiktere sektie.
 
Download eens gspot, die kan je precies vertellen met welke codecs de avi is gemaakt.
Zorg dat je altijd minimaal die codecs geinstalleerd hebt staan.
Virtualdub herkent automatisch alle geinstalleerde codecs.

Die website die jij hebt bezocht is een van de betere nederlandse beschrijvingen om de beste resultaten te behalen met het omzetten van divx met subs naar dvd.

Ik heb ergens nog een plugin liggen voor virtual dub om de srt files in te lezen als ondetiteling, scheelt weer een conversie naar ssa. Moet alleen nog ff zoeken naar de naam van die plugin.
Met nero ben ik niet zo tevreden met het omzetten naar dvd. heb met name slechte ervaring met synchronisatieperikelen.
 
In de K-Lite Mega Codec Pack, in mijn eerste reply, zitten alle codecs die je nodig hebt, hoor, en ook G-Spot.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan