videofragment naar ander extensie

Status
Niet open voor verdere reacties.

geraarbrtt

Gebruiker
Lid geworden
1 mei 2004
Berichten
248
Ik heb hier een videofragment ( type bestand ) staan op mijn pc van 116 mb die slechts maar 1 min deurd, maar ik zou die willen in een andere extensie zetten bv mpeg zodat hij veel kleiner wordt bv 1mb.

Alvast bedankt
 
Gebruik Windows Movie Maker

Start > Programma's >Windows Movie Maker

Dan ff het filmpje importeren en opslaan als .mpg of .wmv
 
1mb is wel heel erg klein voor een film van 1min, het kan wel alleen wordt de kwaliteit wel een stuk minder. Let daar dus wel op.
 
Tha Devil zei:
Gebruik Windows Movie Maker

Start > Programma's >Windows Movie Maker

Dan ff het filmpje importeren en opslaan als .mpg of .wmv


Start> Programma's> Buro-Accessoires > Windows Movie Maker was het toch ;)

En inderdaad van 116 MB naar 1 Mb zal denk ik niet eens gaan. Wat voor extensie is het nu?
 
Laatst bewerkt:
Raymond Bos zei:
Start> Programma's> Buro-Accessoires > Windows Movie Maker was het toch ;)

En inderdaad van 116 MB naar 1 Mb zal denk ik niet eens gaan. Wat voor extensie is het nu?
Start> Programma's> Bureau-Accessoires > Windows Movie Maker was het toch ;)
 
extensie

Neen da moet geen 1 mb zijn ik gaf maar een voorbeeld en neen gaat niet met movie maker.

Extensie heeft gene gewoon videofragment.
 
Natuurlijk heeft het een extensie, alle bestanden hebben een extensie.
MPEG, WMV...en ga zo maar door. Er zijn convertors die bestanden kunnen omzetten naar een ander formaat en deze krijgen dan een andere extensie.
 
extenie

Ja dat weet ik maar ik bedoel dat ern niets staat van avi mpeg of iets, er staat gewoon videofragment. en als ik bij eigenschappen kijk staat er ook niets.
 
Open hem eens met notepad .o.i.d., staat meestal links bovenin welke extensie het is, ook misschien te ondekken met Gspot, en dan er de desbetreffende extensie erachter plaatsen.

Dan kun je hem daarna met b.v. Mediacoder converteren/recoderen naar een avi.
 
idd, men neme een zoek machine als www.google.nl
je typt gewoon van

"Je huidige extensie to avi"
en er komen 1000 pagina's uitrollen :D
 
Rimsic zei:
Start> Programma's> Bureau-Accessoires > Windows Movie Maker was het toch ;)

Hier @ WinXp Prof komen jullie niet ver met jullie Bureau-Accessoires :rolleyes:
 
toch bestaat het woord buro niet in Nederland.
En je zegt dat jij buro er hebt staan met winxp prof? Ik heb ook win xp prof op een peecee en daar staat gewoon bureau
 
Bureau inderdaad :eek:
Als ik iets verbeter moet ik het wel goed doen natuurlijk:p
 
Hier staat het ook echt niet onder bureau-accessoires
 
Overigens een film bestand (AVI) van ongever 120 mb naar een webgeschikte versie (320×240 hoge kwaliteit 520kbps) levert met Moviemaker een keurig WMA bestand op van ongeveer 2 mb van prima kwaliteit.
 
Ik heb hier een videofragment ( type bestand ) staan op mijn pc van 116 mb die slechts maar 1 min deurd, maar ik zou die willen in een andere extensie zetten bv mpeg zodat hij veel kleiner wordt bv 1mb.

Alvast bedankt

Ja dat weet ik maar ik bedoel dat ern niets staat van avi mpeg of iets, er staat gewoon videofragment. en als ik bij eigenschappen kijk staat er ook niets.

.als het goed is staat er bij eigenschappen bestandstype: videofragment(.avi)
staat er bij mij ook
 
Welkom bij Helpmij.nl

@ robin5496
Als je wilt helpen, zoek dan topics van deze maand
Dit topic is van 2006 nu na vier jaar zal dit niet meer actueel zijn.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan