omzetten filmpjes naar mp4 voor mobiel

Status
Niet open voor verdere reacties.

-=bassy=-

Gebruiker
Lid geworden
20 jun 2006
Berichten
24
He mijn vraag is hoe kan ik (welk soort dan ook) een filmpje om zetten naar .mp4
die het doet op mijn mobiel(samsung E720)
Ik heb het al via Nero geprobeerd, alleen na het verzenden via bluetooth (dongle) heb ik het filmpje er op staan, alleen zegt ie dat ie het niet kan afspelen:confused: . Terwijl er een filmpje van .mp4 formaat er wel op staat(die bij aankoop er op stond)

Welk programma is het beste om het om te zetten en in welk bestand?:rolleyes:

greetz -=bassy=-
 
Filmpjes zet ik zelf om met Nokia Multimedia Converter, maar die maakt er geen .mp4 van. Deze is wel gratis. VideoLan kan je filmpjes omzetten naar .mp4 dacht ik:
http://www.videolan.org
VideoLan is eigenlijk een player, maar je kan er ook onder output .mp4 selecteren.
 
Eeh Bassy hier heb je een programma om je filmpjes (verschillende formaten) te converteren naar 3gp/mp4 en die kun je bekijken op je mobiel. Ga naar deze site Gebruik ik ook

Kies dan niet voor de nieuwe versie 3,1 maar voor 2,1 staat eronder (Free Trial).
Downloaden>installeren. Waarom 2,1 omdat ik daar alleen registratie voor heb ;)
Start het programma en ga naar help, daar staat voer registratie code ( staat hieronder) en dan geeft ie registratie met succes voltooid als het goed is. :D

Naam: mosiba112
Registratie code: CBE2-A0E0-6D29-6ED9-FF6C-C21F-CF82-6D97

Eeh niet teveel p0rn converteren haha. :eek: (I Own You Something)
 
Laatst bewerkt:
Hey mosiba, t werkt perfect, erg bedankt voor de tip.
De registratie-handel doet het:thumb:
Btw, k heb maar 80 mb, lijkt me wat weinig voor p0rn ;)
 
ha, volgens mij is 80mb genoeg voor jouw en zo op school te kunnen verspreiden (bleutooth-man) :p
 
Nou zo iemand ben ik niet:shocked:
maar op 80mb kan idd nog wel wat op :D
 
vraag over mp4's afspelen

ik heb mp4 filmpjes gedownload op mn e900.. ze worden wel afgespeeld alleen ik krijg geen beeld, wel het geluid. weet iemand hoe ik beeld krijg?
 
mss moet ze ff op je pc zetten en converteren naar een andere bestand, mss dat et dan wel doet. Om te kijken wel bestand het moet zijn, moet je anders eerst ff een werkend filmpje op je pc zetten..suc6
 
Ik kan versie 2.1 nergens vinden, kan iemand mij hiervan de link geven?

(ik ben namelijk nieuw hier)
 
Eeh Bassy hier heb je een programma om je filmpjes (verschillende formaten) te converteren naar 3gp/mp4 en die kun je bekijken op je mobiel. Ga naar deze site Gebruik ik ook

Kies dan niet voor de nieuwe versie 3,1 maar voor 2,1 staat eronder (Free Trial).
Downloaden>installeren. Waarom 2,1 omdat ik daar alleen registratie voor heb ;)
Start het programma en ga naar help, daar staat voer registratie code ( staat hieronder) en dan geeft ie registratie met succes voltooid als het goed is. :D

Naam: mosiba112
Registratie code: CBE2-A0E0-6D29-6ED9-FF6C-C21F-CF82-6D97

Eeh niet teveel p0rn converteren haha. :eek: (I Own You Something)

je license code doet het niet:confused:
 
Eeh Bassy hier heb je een programma om je filmpjes (verschillende formaten) te converteren naar 3gp/mp4 en die kun je bekijken op je mobiel. Ga naar deze site Gebruik ik ook

Kies dan niet voor de nieuwe versie 3,1 maar voor 2,1 staat eronder (Free Trial).
Downloaden>installeren. Waarom 2,1 omdat ik daar alleen registratie voor heb ;)
Start het programma en ga naar help, daar staat voer registratie code ( staat hieronder) en dan geeft ie registratie met succes voltooid als het goed is. :D

Naam: mosiba112
Registratie code: CBE2-A0E0-6D29-6ED9-FF6C-C21F-CF82-6D97

Eeh niet teveel p0rn converteren haha. :eek: (I Own You Something)

uhm als ik op die link klik krijg ik van alles tezien maar die 2.1 zie ik echt helemaal nergens en ik zie ook nergens free trial staan:confused:
zou je misschien effe kunnen uitleggen waar da staat?!

groeten
 
@Boschenaar073,

Welkom op Helpmij.:)

Het kan wal dat het niet meer te vinden is, je reageert in een topic van 2006. Deze is dus niet echt actueel meer. Graag de volgende keer even naar de datum van een topic kijken. Dit heeft geen zin meer.

Maak even een eigen topic aan in de juiste sectie met je vraag/probleem.
Hier vind je uitleg hoe het forum werkt;
http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?t=294728

Deze sluit ik.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan