Internetfilmpjes

Status
Niet open voor verdere reacties.

sjoerd124

Gebruiker
Lid geworden
23 jun 2006
Berichten
16
Hallo,

Ik heb sinds enige tijd problemen met filmpjes afspelen van het internet, bijvoorbeeld van putfile.com. Ik krijg dan geen beeld, maar wel bovenin de hoek zown wit vakje met een rood kruisje erin, net als wanneer er een plaatje niet goed weergegeven kan worden. Dit is erg vervelend! Ik denk dat het komt omdat ik laatst mijn pc beter beveiligd hebt met een aantal programma's, maar ik weet niet meer hoe ik deze instelling terug kan zetten. Ook een systeemherstel mocht helaas niet baten.
Wie o wie kan mij helpen?

ALvast heel erg veel dank,
Sjoerd
 
Staat er eerst misschien een java teken? wat later veranderd in een kruisje?
 
Vertel eens wat jij allemaal op je pc hebt staan van beveiliging, want hij laat blijkbaar geen streaming meer toe... :D

James :)
 
IEfilmpjes

Volgens mij niet alleen streams, maar weet niet hoe dat zit.
In ieder geval:
Spywareblaster, spyewareguard, IE-spyad, MVPS hostfile, virusscanner: Kaspersky en gebruik de firewall en beveiligingen van windows SP 2
Alvast bedankt voor je reactie!

Sjoerd
 
Laten we eens iets proberen, shall we? :D

*zoekt zijn gereedschapskistje*

Sluit alle browservensters (IE-vensters)

In DIT zip-mapje vind je een .COM-bestand, dubbelklik daar op. Verwacht nu binnen enkele seconden een melding van het beveiligingscentrum dat de firewall niet meer actief is.

Probeer nu het ding op putfile te spelen. Lukt dat?

Of het nu werkt of niet werkt:
Je opent DIT zip-mapje en je dubbelklikt op het .COM-bestand. Daarna zou de firewall terug actief moeten worden.

Wat je nu hopelijk krijgt is een melding of hij iexplorer.exe moet blijven blokkeren. Zorg dat je toestaat dat deze het internet op kan. Als je die melding krijgt, en je laat het proces toe, dan zullen de filmpjes weer werken hopelijk.
Als je de melding niet krijgt, dan ligt het probleem waarschijnlijk ergens anders.

James :)
 
Helaas

Haha wat ben je vrolijk?:D
Sorry dat ik nu pas reageer btw maar moest werken en ging dus weg, ben pas net thuis, heb de dingen geprobeerd, maar het werkt helaas nog steeds niet!
Ik kreeg bij het 2e ding wel een soort melding in het zwarte scherm, maar hoefde zelf niets in te typen of iets dergelijks. Weet niet of dat zo hoort..?

Heb je nog iets meer in je gereedschapskistje?:p

Groeten,
Sjoerd
 
windows firewall eens uitschakelen...


kijken wat er dan gebeurt.............
 
je hebt gelijk niet goed gelezen,,

maar ja,, moet je daar weer een proggie op los laten,,,¿

Handmatig is ook maar een paak klikjes..

gr.Marcel
 
firewall

Bedankt voor het meedenken, maar had het al handmatig meerdere malen geprobeerd en zoals hij zelf al aangaf, had James het al met dat progje geprobeerd.

groeten,
sjoerd
 
Vreemd, meestal is het een firewallprobleem. Zet je virusscanner eens uit... (het moet toch ergens zitten he :p )

Probeer opnieuw om het filmpje te bekijken :)

James :)
 
IEfilmpjes

Heb het geprobeerd, maar het is helaas niet gelukt. Ik heb even alles van het 'beveiligingscentrum' uitgezet, maar dat mocht niet baten.
Ook krijg ik vaak deze foutmelding als ik een filmpje open die afspeelt in mediaplayer, maar sommige kan ik wel gewoon afspelen.

"Windows Media Player
Kan het bestand niet afspelen. Als het bestand zich op een andere computer
bevindt, controleert u of u bent verbonden met het netwerk. Hebt u een pad
opgegeven, dan controleert u of dit pad klopt. Als het probleem zich blijft
voordoen, is de server mogelijk niet beschikbaar."
 
Kijk even in Windows Media Player, bij extra >> opties, bij het tabblad netwerk of daar alle protocollen staan aangevinkt?
wmp-opties-netwerk-prot_on.gif


James :)
 
Probeer het eens met een codec pack, niet de players installeren, wel de alternative Real en Quick time codecs.
 
codecs

Helaas, het mocht niet baten.
Wel bedankt in ieder geval alvast voor het meedenken.

Sjoerd
 
Heb ik ook s gehad....

Mijn toverkistje.....?...;)

Start
Deze computer
C schijf
Program files
Internet Explorer
dubbelklik op "Explorer.EXE"

Oftewel IE opnieuw er overheen installeren....:D

Als het niet werkt:....:mad:

Een kopietje maken van IE
"uninstallen"
"installen"

Heeft bij mij gewerkt.......

Succes

Peter
 
Ie

hey Peter,

IN eerste plaats al heel erg bedankt voor het meedenken.
In de map C:\Program Files\Internet Explorer vind ik alleen de volgende bestanden:
IE.jpg


Moet ik dat onderste bestandje openen? Of zoals je zegt eerst iets kopieren?
Al weet ik niet precies wat je dan bedoeld wat ik moet kopieren en waar haal ik dat bestand vandaan?

Sjoerd
 
IE herinstalleren doe je met de rechtermuisklik op het ie.inf bestand, in de map windows\inf, en dan voor installeren kiezen met de XP cd in de drive.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan