DVD Shrink Error "Invalid DVD Structure"

Status
Niet open voor verdere reacties.

Pia | NRG

Gebruiker
Lid geworden
18 apr 2004
Berichten
110
Hoi,

Ik heb van een maatje de hele Serie van "24" seizoen 4 geleend om eff te kopieren. Ikzelf heb het niet zo op Menu's enzo dus die haal ik er altijd uit. Nu zit ik met een probleem.

DVD 1 en DVD 2 gaan prima. Maar zodra ik DVD3 in wil laden met DVD shrink krijg ik een "Invaled DVD Structure" error. De dvd zelf is goed, heb er al een ISO van gemaakt.

Is er nog een andere manier dat ik de menu's eruit kan halen en gewoon alle 4 de afleveringen met ondertiteling en 5.1 geluid op 1 dvd heb?

groetjes.
mart

p.s ik hoop dat het duidelijk is zo. :thumb:
 
Eerst met DVD Decrypter rippen op originele grootte. Daarna de rip inladen in DVD Shrink en menus eruit gooien.

Suc6
 
sorry, foutje van mij,

dit is de error:

"Invaled DVD Navigation"

maargoed, ik ga even proberen wat jij zegt :rolleyes:
 
oke, volledig geript met DVD decrypter, nu in dvd shrink, adn krijg ik errors dat er in files invalid data zit :eek:
 
Pia | NRG zei:
oke, volledig geript met DVD decrypter, nu in dvd shrink, adn krijg ik errors dat er in files invalid data zit :eek:

Dan is er dus een probleempje met de IFO files. Het kan zijn dat DVD-schrink ze niet begrijpt of als incorrect ziet. Krijg je de melding al bij de analyse of bij het shrinken?
 
Als ik "Open Files" dus de losse VOB files, dan al. Zeg maar voor de analise al. :(
 
Ik las vandaag pas je vraag omdat ik met hetzelfde probleem zit / zat.
Bij mij was het de dvd-speler ( Plextor! ) die weliswaar prima brandt maar niet goed blijkt af te spelen en dus in te lezen in Shrink.
Wat was de oplossing van jouw probleem?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan