problemen met afspelen filmpjes

Status
Niet open voor verdere reacties.

martijn2000

Gebruiker
Lid geworden
20 mei 2006
Berichten
347
Hoi,
Ik heb een vraagje: als ik op mijn 19 inch beeldscherm full screen een film wil draaien dat gaat het beeld 'erg langzaam' en slaat ie over. Ik neem aan dat dat aan mijn videokaart, geheugen ligt? Nu vraag ik me af wat ik moet doen om het beste films etc. te draaien.
Ik heb xp, 800 mhz met 128 mb geheugen en een videokaart geintegreerd op het moederbord.
Nu weet ik dat 128 mb voor xp eigenlijk te weinig is, maar ik ben een beetje huiverig om dit te veranderen naar 98...:confused:

Moet ik voor de filmpjes het geheugen verhogen? En wat voor videokaart kunnen jullie mij aanbevelen? (ook qua prijs). Ik ga ervan uit dat ik een pci-bus heb?

Bedankt,

Martijn
 
Het kan ook zijn dat je een agp slot op je moederbord hebt.
Het probleem is omdat je geen apparte videokaart hebt wordt het geheugen van je moederbord gebruikt ipv de videokaart daarom is ie zo traag.
Kijk eerst of je een agp slot hebt...
 
Bedankt voor je snelle reacties!!:thumb:

dus om dat te zien moet ik de behuizing eraf halen? Heb ik op het moment even geen tijd voor, maar ik zal het later zeker doen en dan zal ik het even hier laten weten!

Nogmaals bedankt!
 
Ja de behuizing moet eraf en als je een agp slot hebt ga je naar de winkel en koop je bv een agp kaartje van 128 mb en dat kost nu rond de 50 euro.
Naar mijn weten moet je film dan wel goed afspelen
 
Dan moet je eens kijken of je nog een pci kaartje kan uithalen ergens of 2de hands
 
oke geweldig, bedankt. Fantastisch dat mijn vraag zo snel beantwoordt is en het probleem waarschijnlijk opgelost.

Een goede dag toegewenst!:thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan