voor het eerst fil downloaden, hoe moet dat?

Status
Niet open voor verdere reacties.

sitas

Gebruiker
Lid geworden
10 jun 2001
Berichten
363
We hebben sinds vandaag een dvd brander . Ik heb wat programma's geinstalleerd, nero, en met aangemeld bij Emule. Hoe kan ik nu een fil zoeken? Is er een makkelijke site? Als ik op die emule site bv kameloen 2 intik en klik op start komt er niks....Kannelijk moet het anders?
Wie helpt eem dvd leek?

Groetjes Sita;)
 
jozo,

Ik tik een zoekterm in maar heb nu 2 gevonden, kameleon en chicken little, maar beide starten niet, staan in wachtrij? Vergeet ik iets?
En ik kon weinig kinderfilms vinden, is daar een andere site voor? Zoals bv pietje bel etc.
Groetjes
 
Ik heb het programma Emule nog nooit gebruikt, heb alleen even een site voor je gezocht met een duidelijke uitleg van het programma.
 
hoe selecteer ik de servers in emule, bv seks servers eruit

ik zie bij het downloaden bij de kameleon ook een aantal namen staan die mi niet ok zijn en ik ben benag dat i iets anders binnenkrijg dan de kameleon....
 
hoe selecteer ik de servers in emule, bv seks servers eruit

22b_en_server_priority.png


http://www.emule-project.net/home/perl/help.cgi?l=29&rm=show_topic&topic_id=448

Beetje zoeken en je vindt de meeste antwoorden op:
http://www.emule-project.net/home/perl/general.cgi?l=29
 
Laatst bewerkt:
Nieuwsgroepen

Hallo,

I.p.v. met emule kun je beter films downloaden uit nieuwsgroepen. Vooral als je op zoek bent naar kinderfilms, al dan niet Nederlands gesproken (of op zijn minst ondertiteld), kun je hier goed terecht.

Er zijn verschillende sites waar dit wordt uitgelegd.
De site www.binaries4all.nl is uitgebreid. Die hebben ook handleidingen voor de te gebruiken software.

Om te beginnen kun je het ook eens proberen met oneclickdownload, zie www.oneclickdownload.nl.
Het loont zich om je hier in te verdiepen, oneclickdownload is meer voor beginners, maar het werkt wel.
 
@Marceljo
Heb jij aandelen in nieuwsgroepen, ofzo?
Elke keer kom ik dat "geneuzel" van jou weer tegen....
Als je echt verstand hebt van downloaden via nieuwsgroepen weet je ook van alle "par" problematiek, en weet je ZEKER dat dit niet voor iemand die net begint met voorzichtig downloaden van een bestandje is weggelegd!
En, OK, als jij een kei bent in binaries, proficiat, geweldig, maar dan weet je dat dit, ook bij jou, niet binnen 2 minuten super soepel liep........
 
Nee ik heb geen aandelen, maar ik ben het helaas niet met je eens dat nieuwsgroepen moeilijk zijn. Toen ik lid werd van oneclickdownload, duurde het 5 minuten voordat het werkte, zij hebben goede software die makkelijk te bedienen is, je hoeft namelijk alleen maar te klikken op wat je wilt downloaden, dus dat leek mij wel wat voor beginners, ja.

Voor wat betreft de PAR en RAR "problematiek": bij het gebruik van goede software zoals bij oneclickdownload heb je hier geen omkijken naar, dat gebeurt allemaal op de achtergrond, is dus ook geschikt voor beginners, was mijn idee.

Groetjes,
Marceljo.

P.S. Ik probeer niet te "neuzelen", maar mensen te helpen. Als mensen mijn hulp niet waarderen, dan vind ik dat jammer.
 
Laatst bewerkt:
Ging niet om "hulp niet waarderen"... Meer om aan wie vertel je het.... Ik denk dat jouw antwoord perfect is voor iedereen die klaagt dat z'n torrents door gebrek aan seeders niet vooruit komen en soortgelijke gevallen....
 
Bericht is ook nog eens van 30-06-2006, best kans dat de topic starter het downloaden al onder de knie heeft. ;)
 
Toen ik lid werd van oneclickdownload, duurde het 5 minuten voordat het werkte, zij hebben goede software die makkelijk te bedienen is, je hoeft namelijk alleen maar te klikken op wat je wilt downloaden, dus dat leek mij wel wat voor beginners, ja..

Maar ja, het kost wel 20,- euro...:eek:

Dan weet ik wel betere, gemakkelijkere en vooral goedkopere manieren hoor:D
 
he???

Ik lees nu ineens van alles nav mijn vraag vorig jaar....
Ik weet nog steeds niet hoe ik een film kan downloaden...wel weer geprobeerd vorige week omdat onze vakantie is geannuleerd ivm ziekte van mijn vader en ik mijn onrust ergens in kwijt wilde...maar het is dus nog steeds niet gelukt. En ik ben ook geen directeur van wat dan ook ;))
Als het wer wat rustiger is om mijn heen ga ik de tips uitproberen,
bedankt!
 
Voor films kan je om te beginnen beter met torrents downloaden

Hier een handleiding:

edit mod Site weggehaald wegens niet toegestane links
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan