dazzel en video opnemen

Status
Niet open voor verdere reacties.

sheana

Gebruiker
Lid geworden
25 nov 2000
Berichten
36
Hallo

Graag zou ik met mijn daazle tv mobile ook video's openemen van mijn analoge camera. HET is mij wel gelukt een keer het geluid te horen van de camera, maar ik krijg geen beeld in de software van pinnacle. Ik heb op de camera een snoer van av out die gaat naar dazzle video/audio. Maar de witte stekker van audio lijkt niet goed te passen.

Ik heb het ook geprobeerd met een videorecorder ertussen en via scart omzetting naar audio video, maar dir gaf alleen even het geluid en geeft nu ook niets meer door.


Wie weet hoe ik het allemaal kan laten werken?

Bedankt alvast
 
Heel simpel

Het is echt heel simpel, bij de DVD Recorder (het programma) bij de ''Geselecteerde Opnamebron'' naar NTSC (of een andere) tot je wel beeld hebt. Ik hoop dat het werkt, ik krijg vooralsnog alleen zwartwit beeld.
 
bedankt

Uiteindelijk is het toch met hulp gelukt. Het was eigenlijk de keuze onderin mediacenter waarin je aankon geven dat je voor externe bron kiest ipv kabel. Het ziet in de software er onlogisch uit waardoor je het niet meteen opmerkt. maar bedankt nog, ik heb nu al mijn bandjes op de computer staan alleen nog niet op dvd. Ik moet nog uitzoeken hoe ik dat kan doen want de bestanden zoals ik ze er nu opzet wil hij niet afspelen op de dvd speler.

Bedankt nog groetjes

anna
 
Ik heb zelf ook nog een vraag gepost, mijn Dazzle neemt alleen op in zwart wit. Er is niemand die er enig benul van heeft hoe het komt, ik gebruik gewoon de Dazzle DVD Recorder. Welk programma gebruik jij dan om te ''capturen'' (opnemen) Misschien is dat wel interessant voor mij.

Greetz,

Wouter
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan