Haperen van Video films na nieuwe instalatie XP

Status
Niet open voor verdere reacties.

BOBO Ricky NL

Gebruiker
Lid geworden
21 nov 2005
Berichten
139
Goeden morgen/middag/avond aan alle helpmijers. Heb gisteren windows XP eropnieuw op gezet omdat ik een beetje last hadt van heel hardnekkige spyware. Maar goed dat is allemaal goed gegaan en heb daar nu geen last meer mee... nu heb ik echter wel het probleem dat ik nu enkele filmpjes heb die niet meer goed willen afspelen, het hapert zeg maar de hele tijd, niet het geluid, maar enkel het beeld.... wat het komieshe is is dat hij het niet met alle films doet :evil:

Iemand een idee hoe dit kan?? Heb sinds 1 dag nu ook Zone Alarm, kan het daar mischien aan liggen??


Systeem : Pentium IV 2.8 ghz
: 1024 MB ram
: 256 MB ATI Radeon video kaart
: Windows XP service pack 2

Met vriendelijke groet Ricky
 
Zijn dat filmtjes vanaf de HD of DVD en waar speel je ze mee af WMV, Winamp op Power- DVD.
 
Gewoon van de HD af en ik gebruik winamp, maar het maakt niet uit welke ik gebruik, het haperen doet hij dan zoviezo....
 
Je zou ff kunnen kijken hoe zwaar je processor wordt belast (gewoon ff control/Alt/Delete intoetsen).

Als dit een hoog percentage is, dan zal het daar aan liggen. Je kan dan gelijk zien welk proces er verantwoordelijk voor is.

Ook kan het zijn dat je videokaart niet optimaal presteert. Bijvoorbeeld omdat de laatste drivers er niet op staan. Gezien het weer kan het ook zijn dat er wat onderdelen slechter presteren vanwege temperatuurproblemen.
 
Udma settings aangezet? chipsetdrivers geinstalleerd? AGP versneller drivers ook?

Hier lees je alles erover.
 
Nou lekker dan :p

Heb de antwoorden eens goed door gespit, en na mijn weten staat alles goed, ga zo windows nog maals instaleren, en dan zonder die verrekte zone labs, mischien dat dat helpt... Jullie horen van mij

Greetzzz Ricky
 
Beetje te laat misschien maar, heb je ook een codec-pack geïnstalleerd?
 
Ja, :D Die gebruik ik, heb altijd cool-codecs en das alles in 1... :thumb:

Niet mee te toppe ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan