SRT in AVI vastzetten

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nolcobben

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
1 jul 2006
Berichten
3
heey allemaal ik heb een film (AVI bestand) en een ondertiteling (SRT Bestand) die wil ik dus in elkaar zetten zodat de ondertiteling in het AVI Bestand zit maar hoe doe ik dit..? ik heb het al geprobeerd met SUBAVI maar die geeft deze error: couldn't execution file ofzo iets wat moet ik doen of weet iemand een ander programma (AVI2DVD geeft de zelfde error... :confused: )

Alvast bedankt!
 
ik heb het geprobeert, viper.
maar als ik mijn avi file wil openen zegt ie dat ie alleen maar vfw (video for windows kan afspelen
enja k heb de handler geinstaleerd

wat moet ik nu dan doen?

alvastbedankt
 
NIETS LANGDURIG XD

Als je je srt file al hebt hoef je hem enkel te converteren met een progje als WINAVI video conventor. Je ondertitel is erin gebakken!
 
Ik wou net zeggen niks langdurig winavi downloaden (de echte met crack ofzo) dan moet je alleen wel opletten als je bijvoorbeeld ffdshow er bij gebruikt is een programma om te coderen. Dat de ondertiteling er niet 2 keer in komt te staan.
 
Als ik er even vanuit kan gaan speel je je .avi bestanden af in windows media player.

Ik noem even een voorbeeld; je hebt een filmpje "nolcobben.avi" en een .srt bestand.
Maak een apparte map aan (als je deze nog niet hebt) waar alleen het .avi en het .srt bestand in staat van dit filmpje. Noem beide bestanden voor de punt precies hetzelfde, bijv. nolcobben.avi en nolcobben.srt.
Check google even voor vobsub 2.23 (gratis te downloaden). Deze zorgt ervoor dat de ondertiteling eronder wordt gezet. Misschien is het dan ook verstandig een ffdshow te downloaden (ik zelf heb ffdshow [rev610][2006-12-01] misschien al iets ouder, maar werkt goed) is een decoder, maar niet direct noodzakelijk. Deze beide installeren :D

Dan hoef je alleen naar je map te gaan met de film, dubbel klikt op het .avi bestand en media player opent zich en de ondertiteling wordt er dan vanzelf bij gezet.
Tenminste als je het filmpje gewoon op je pc wilt bekijken of evt. pc op tv aangesloten is op tv. Maar wil je hem op dvd gaan zetten, dan is idd winavi wel een makkelijk programma met niet teveel poespas.

Is dit niet wat je zoekt, beschouw dit dan maar als ongezonden ;)

Good luck,
Wim
 
Laatst bewerkt:
Ik heb een nog simpelere manier:

-Download AveRecomp (hier: http://www.videopedia.pl/avirecomp/news.php)
-Klik bij open .Avi op je film
-Ga naar Additions en klik daar op enable subtitels en daar selecteer je je .srt bestand
-Dan naar het volgende tabblad --> Settings, even klikken op delete tempory files anders blijf je met een paar GB aan rommel zitten...
-Weer het volgende tablad --> Queue, klik op add to queue en dan start!
-Eventjes wachten (licht eraan hoe groot de film is!)

En klaar is je film met ondertitels!:thumb:

Hopelijk lukt het zo;)
 
@Jantje10: Dit topic is uit 2006 en derhalve niet aktueel meer. Topics ouder dan 3 maanden mogen volgens de huisregels met rust gelaten worden.
Tijd voor een slotje;)
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan