luidsprekers

Status
Niet open voor verdere reacties.

Phillez

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
3 jul 2006
Berichten
1
Welke luidsprekers kan ik het best aansluiten op mijn Creative nano voor toch redelijk goede geluidskwaliteit te hebben. Ik denk maar aan luidsprekers voor computer ofzo?
 
Phillez zei:
Welke luidsprekers kan ik het best aansluiten op mijn Creative nano voor toch redelijk goede geluidskwaliteit te hebben. Ik denk maar aan luidsprekers voor computer ofzo?

hmzz, u vergist zich ?

Creative -ZEN
ipod - NANO

U kan alle pc speakers er op aan hange. Ik heb er momenteel Logitech Z4 speakers aan hangen en ben daar zeer tevreden van.

Mvg DenechteW.
 
Hoi,

ik heb zelf boxen van Philips. Ben er erg tevreden mee, de kwaliteit is perfect (bij mij dan), als je het volume helemaal opendraait blijft het geluid mooi zuiver. Heb zelf ook andere boxen geprobeerd, maar ik heb trouw gezworen aan deze. Ze zijn iets duurder dan de gemiddelde boxjes, maar zoals gezegd goede kwaliteit.

Heb ze zelf een maandje geleden bij de Mediamarkt gehaald voor E40,-. Weet niet of ze dat nu nog kosten. Type SBA220, zijn alleen in het wit verkrijgbaar (enige minpuntje), en je moet er nog wel een losse adapter bijkopen. Philips heeft ook duurdere boxjes, van E60,- maar die vind ik niet aan te raden. Het geluid is ook zuiver, maar het volume kan minder hard.

Hoop dat je er wat aan hebt :)
 
je kunt vrijwel alle boxen er op aansluiten, maar koop asljeblieft GEEN boxen die de voeding vd mp3 speler moet hebben want dat is NIX waart, kost hartstikke veel batterij, zeer slechte kwalitijd en bijna geen geluid. computerboxen zijn opzich ook wel goed maar dan moet je ze altijd op netspanning hebben of je hebt er zo'n grote batterij aan hangen...

folkert
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan