database maken voor muziek cd collectie

Status
Niet open voor verdere reacties.

ria

Gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
Berichten
376
Wie heeft er een tip hoe ik een database kan maken waar al mijn cd`s in staan en per cd ook nog de afzonderlijke titels van de tracks. Het gaat om officiele dus gekochte muziek cd`s. Ik zoek een programma dat de betreffende cd kan lezen en de afzonderlijke nrs. daarin niet aanduid als track nr. 1 - 2 etc. maar de titels in leest.
Een dergelijk programma bestaat wel voor software en b.v. stuurprogramma`s maar ik heb er nog geen gevonden die dat doet met muziek cd`s.
Maar mogelijk zijn er onder de forumleden mensen die dat wel weten.
Tips hierover zijn van harte welkom
 
Database

Dat lijkt een heel mooi programma, ga er mee experimenteren. Bedankt.
Ria
 
Of probeer www.muziekdb.nl.

is Gratis, maar je moet wel Access 2002 of Access 2003 hebben.

HvW

Dat ga ik eens proberen.
Ben een tijd bezig geweest met al men CD's handmatig in te geven, ben er een nu al ongeveer een half jaar mee bezig en heb nog net geen koffer van de 6 koffers (80 tot 120 cd's):( en het is wel erg handig als ik muziek moet moet gaan spelen!
 
had je wel kunnen maken?

Wie heeft er een tip hoe ik een database kan maken waar al mijn cd`s in staan en per cd ook nog de afzonderlijke titels van de tracks. Het gaat om officiele dus gekochte muziek cd`s. Ik zoek een programma dat de betreffende cd kan lezen en de afzonderlijke nrs. daarin niet aanduid als track nr. 1 - 2 etc. maar de titels in leest.
Een dergelijk programma bestaat wel voor software en b.v. stuurprogramma`s maar ik heb er nog geen gevonden die dat doet met muziek cd`s.
Maar mogelijk zijn er onder de forumleden mensen die dat wel weten.
Tips hierover zijn van harte welkom
 
mag ik het welhebben?aub

Wie heeft er een tip hoe ik een database kan maken waar al mijn cd`s in staan en per cd ook nog de afzonderlijke titels van de tracks. Het gaat om officiele dus gekochte muziek cd`s. Ik zoek een programma dat de betreffende cd kan lezen en de afzonderlijke nrs. daarin niet aanduid als track nr. 1 - 2 etc. maar de titels in leest.
Een dergelijk programma bestaat wel voor software en b.v. stuurprogramma`s maar ik heb er nog geen gevonden die dat doet met muziek cd`s.
Maar mogelijk zijn er onder de forumleden mensen die dat wel weten.
Tips hierover zijn van harte welkom
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan