photofiltre

Status
Niet open voor verdere reacties.

gila

Gebruiker
Lid geworden
20 dec 2004
Berichten
845
Windows98se - ik heb het program Photofiltre werkte prima ook fotos naast elkaar plakken -nadat plotseling mijn kleurenmogelijkheid van 256 terug ging naar 16 -wat inmiddels opgelost is zodat ik wederom 256 kleuren heb -nu is echter het probleem dat als ik een foto open hij in klein verschijnt(kennelijk in gedeeltelijk kleur)en deze foto open voor het te bewerken groot beeld verschijnt hij in zwart-wit- is voor mij een raadsel-weet iemand de oplossing ,misschien de installeren en opnieuw installeren?Ik zal het toelichten met bijgaand scans-groet gila
 
Geen bijlage te zien. Maarre... 256 kleuren? Is er geen goed stuurprogramma voor je videokaart van internet te halen dan? Dan heb je tenminste wat meer kleuren en werkt je fotobewerkingsprogramma waarschijnlijk ook beter.
 
erbicom veel dank voorheen was het redelijk goed met 256 kleuren-vanwege dater vele problemen mee waren wuil ik het liefste direct niert meer experimenteren-de fotos waren er niet bij ze waren te groot hopelijk krijg ik ze er nu bij groet gila
 
bijgaand dan twee fotos - het verkleinen is niet eenvoudig om ze mee te sturen-per aparte email was gemakkelijker groet gila
 

Bijlagen

  • ScreenShot011.bmp
    38,9 KB · Weergaven: 44
Dat heeft niets te maken met Photofiltre, maar met de instellingen en/of drivers van je videokaart.

Kijk eens in je apparaatbeheer of je daar vraag- of uitroeptekens ziet staan.
 
ik probeer nog een paar fotosmee te sturen -photofiltre stat goed bij beheer groet gila
 

Bijlagen

  • ScreenShot013.jpg
    ScreenShot013.jpg
    21,4 KB · Weergaven: 27
  • ScreenShot011.jpg
    ScreenShot011.jpg
    17,2 KB · Weergaven: 33
incredimail

nog een paar fotos misschien geeft dat duidelijkheid over mijn probleem groetgila
 

Bijlagen

  • ScreenShot001.bmp
    38,9 KB · Weergaven: 40
  • ScreenShot002.bmp
    38,9 KB · Weergaven: 52
  • ScreenShot003.bmp
    38,9 KB · Weergaven: 29
  • ScreenShot004.bmp
    38,9 KB · Weergaven: 36
  • ScreenShot005.bmp
    38,9 KB · Weergaven: 55
incredimail

nog een paar fotos
 

Bijlagen

  • ScreenShot007.bmp
    38,9 KB · Weergaven: 49
  • ScreenShot008.bmp
    51,6 KB · Weergaven: 43
  • ScreenShot009.bmp
    38,9 KB · Weergaven: 37
  • ScreenShot010.bmp
    38,9 KB · Weergaven: 48
photofiltre-beeldbewerken

Als ik niet duidelijk ben,excuus,dan hoor ik het graag
 
Je kan afbeeldingen plaatsen wat je wilt, maar zoals ik al zei, dat lijkt niet te liggen aan photofiltre maar aan de driver voor je videokaart.

Klik eens met rechts ergens op je bureaublad en kies dan voor eigenschappen, vervolgens het tabblad instellingen. (zie voorbeeld)

attachment.php


Kan je daar bij kleurkwaliteit kiezen voor bijvoorbeeld 16 of 32bits, zo ja, doe dat dan eens.
 

Bijlagen

  • bureaublad.jpg
    bureaublad.jpg
    79,5 KB · Weergaven: 148
Laatst bewerkt:
photofiltre-beeldbewerken

ik zal het advies opvolgen-maar u moet zich voorstellen vele weken had ik slechts 16 kleuren in plaats van 256 nu eindelijk weer de instelling van 256 en ben bang om wederom te vervallen in de 16 kleuren-zou een catastrofe zijn.
Een pc dokter hier ter plaatse loste mijn probleem van de 16 naar 256 kleuren vraag niet met hoeveel geexperimenteer-vandaar mijn angst groetjes-ps de kosten waren 100 euro!
Hopelijk begrip voormijn situatie.
 
Als jij maar 16 kleuren had was dat een foute instelling van je videokaart (of een verkeerde driver) daar had je hier hoogstwaarschijnlijk gratis mee geholpen kunnen worden (€ 100 is goed betaald voor een herinstallatie van een driver, ik doe het gratis)
 
Laatst bewerkt:
photofiltrebeeldbewerken

bijgaand de scan van de instellingen mvrgroet gila
 

Bijlagen

  • ScreenShot011.bmp
    38,9 KB · Weergaven: 42
photofiltre-beeldbewerken

die scan was even er tussen door-jebent uitgenodigd bij een groninger in de buurt van Keulen-ik ben een amateurvan 82 jaar en probeer er alles van te maken het is mijn hobby-telefoneren is ivm hoorproblemen onmogelijk deze communicatie is dus voor mij een oplossing groet gila
 
sorry, jouw afbeelding is zo klein, daar kan ik niks op lezen.
Je gebruikt photofiltre om deze plaatjes te maken?
Sla het bestand dan eens op als jpg of gif, dan hoef je het niet te verkleinen, deze bestanden zijn standaard veel minder groot.

attachment.php
 

Bijlagen

  • opslaan.jpg
    opslaan.jpg
    50,6 KB · Weergaven: 136
photofikltre-beeldbewerken

goedemorgen Maestro ik heb het geprint en ga er mee aan de slag-de foto die ik mee sturde was gemaakt met printschreen groetjes gila
 
photofiltre-beeldbewerken

is bijgaand beeld duidelijker?
 

Bijlagen

  • ScreenShot011.bmp
    38,9 KB · Weergaven: 44
Nee, dat schiet niet op, het is nu weer een ??.bmp

Druk op 'printscreen' om een schermafdruk te maken, ga dan naar Photofiltre en kies daar voor 'plakken als nieuwe afbeelding', daarna direct het plaatje opslaan als ??.jpg of ??.gif zonder het te verkleinen, zoals ik aangaf in eerder bericht.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan