Als ik frontpage 2003 opstart slaat hij uit!

Status
Niet open voor verdere reacties.

protector

Gebruiker
Lid geworden
10 jul 2006
Berichten
5
Hey mensen,

Ik zit met een irritant probleem , ik werk al een flinke tijd met micrsoft frontpage 2003 maar na dat ik mijn pc opnieuw geinstaleerd heb , had ik geen backup van de install gemaakt en heb ik hem eens gedownload van bearshare , ok goed ik installde hem en geen problemen met de installatie , maar tot ik het programma wou openen , het opende ong 3 seconden en dan sluit het automatisch vlug af en ben je terug op je bereaublad , dan heb ik het opnieuw verwijderd en opnieuw gedownload maar dit probleem heb ik terug. Ik kan het programma maar ong 3 sec opgestart krijgen of het vliegt uit .. Kent iemand dit probleem , heb je het al meegemaakt en weet je de opplossing ? reageer dan a.u.b want ik wil terug kunnen werken met frontpage.

Alvast bedankt!

Diego
 
dan zal er vast wel een fout in de software zitten die je niet krijgt te zien bij de instalatie

en je weet ook nooit of de software in perfecte staat is als je hem via een zo'n soort programma download

ik kan je eventueel een link via de mail toesturen waar je hem kunt downloaden
waarvan ik weet dat ie in perfecte staat verkeerd want ik gebruik hem zelf ook
 
mschaper zei:
dan zal er vast wel een fout in de software zitten die je niet krijgt te zien bij de instalatie

en je weet ook nooit of de software in perfecte staat is als je hem via een zo'n soort programma download

ik kan je eventueel een link via de mail toesturen waar je hem kunt downloaden
waarvan ik weet dat ie in perfecte staat verkeerd want ik gebruik hem zelf ook

Jah stuur hem door als je wil: diego_wieme@hotmail.com


alvast bedankt
 
Echt waar bedankt , ben hem aan het downloaden ! :thumb: :D


Met Vriendelijk Groet Diego
 
Laatst bewerkt:
ik heb hem nu gedownload van die link die je mij gestuurd hebt en ik heb terug het zelfde probleem ik zou niet weten aan wat het zou kunnen liggen ?


Kan dit te maken hebben dat ik enkele services heb uitgeschakeld heb , maar het rare is dat ik dat aleen voor heb met frontpage 2003.

Ik wil zo graag terug met frontpage werken maar het prog wil maar niet meewerken :(

met Vdg Diego
 
Beste is programma via configuratiescherm - software te verwijderen. PC uitzetten, herstarten en dan pas terug Frontpage zetten, succes.
 
Help....

Ik heb hetzelfde probleem met frontpage! Ook ik heb het programma verwijderd en een nieuwe geinstalleerd! Heeft iemand een andere oplossing die geprobeerd kan worden?

Alvast heeel erg bedankt!
 
Hallo !

Het programma legaal aanschaffen misschien ?

Greetz,

Harry.
 
Oplossing

Na wat zoeken en er uiteindelijk niet uit te komen, ben ik dan toch op de oplossinge gekomen. Om dit soort problemen te ondervangen maak je gewoon een nieuwe gebruiker in XP aan. Hierdoor kun je via deze gebruiker gebruik maken van Frontpage 2003.

Na wat testen te hebben gedaan kan ik niets anders dan zeggen dat het goed werkt en dat het probleem (Frontpage 2003 kan weer gebruikt worden) "opgelost" is.

Succes ermee...............
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan