naamswijziging mp3 ongedaan maken

Status
Niet open voor verdere reacties.

sarina86

Gebruiker
Lid geworden
10 jul 2006
Berichten
11
Hallo,

misschien staat deze post in de verkeerde map maar ik wist even niet waar ik hem anders moet zetten.

Ik heb in een map met mp3's alles geselecteerd, geklikt op naam wijzigen, en 1 naam gewijzigd. Ik dacht dat alle bestanden 1 voor 1 de mogelijkheid zouden geven om hun naam te wijzigen, maar nu heeft alles dezelfde naam. Niet echt handig dus.
Ongedaan maken/Ctrl-Z doet helemaal niks. Iemand een oplossing hiervoor?? Ik zit nu met een map vol met mp3bestanden die allemaal dezelfde naam hebben...
 
Eh... je hebt alles hernoemd naar één en dezelfde naam? :shocked:

als "ongedaan maken" niet meer werkt heb je een probleem denk ik, dat gaat niet meer goedkomen...:confused:
 
Hoi!

Thanks voor je reactie maar aiaiai.... denk je echt? Het zijn rond de 100 bestandjes die ik dan dus weer opnieuw moet downloaden...

Hoe komt het dat ongedaan maken niet meer werkt? Ik kan er namelijk wel gewoon op klikken, er gebeurt alleen niks.

Nog iemand met tips/trucs?
 
Heb je sinds het veranderen van die namen al een keer opnieuw gestart? Dan krijg je de namen zeker niet meer terug. Geheugenruimte die eventueel de originele namen bevatte, is dan vrijwel zeker overschreven of gewist.

Maareeeh... opnieuw downloaden kan natuurlijk, of handmatig opnieuw hernoemen
 
Nee, ik heb nog niet opnieuw gestart omdat ik daar dus ook bang voor was... is er dan nog wel de mogelijkheid om die namen terug te krijgen? Handmatig hernoemen is niet te doen omdat ik niet alle nummers ken...
 
Misschien kan ik je helpen is

Hallo

Misschien kan ik je helpen is je mp3tag nog juist ? .Hoe kan je dat controleren “ klik op de mp3 in de verkenner met de rechter muisknop kies eigenschappen en kies tan tabblad mp3 info. Is die naam wat daar staat wel de goede dan kun je hem nog terug zetten. Je moet dan zoeken naar een zogenaamd tagging programma hier mee gaat dat automatisch. Ik gebruik al jaren tag and Rename http://www.softpointer.com/tr.htm maar er zijn nog veel anderen gewoon een kwestie van even goegelen.

Succes DJ Indalo
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan