PSP vraagjes

Status
Niet open voor verdere reacties.

Joren 007

Gebruiker
Lid geworden
16 nov 2004
Berichten
905
Hallo allemaal,

1. Ik wil een PSP kopen. Nu zie ik alleen door de bomen het bos niet meer.

Ik wil het volgende:

Een PSP natuurlijk...
Goede accu + oplader
een opberghoesje
Een goede memeorystick, het liefst 4GB.
een autolader
en het liefst nog wat gratis games.
bescherming?

Zijn er goede aanbiedingen? Het hoeft niet allemaal in 1 pakket te zitten, ik wil ook wel wat los kopen, maar het liefst zo goedkoop mogelijk allemaal.

Ik heb wat gevonden:
een batterij met 4gb HD. Wat vinden jullie ervan? (hiervan). Is het wat? Gaat het gewoon onder het batterijklepje?

2. En dan de USB kabel om hem te verbinden met je PC. Is dat een standaard USB kabel, of is het een speciale kabel die alleen op PSP past?

Kan je ook allerlei dingen op de geheugencard gooien via de USB kabel, of moet je hem er echt uithalen en dan in een card reader?

3. Koptelefoon: is dat een standaard, of ''PSP-aansluiting''?

4. Hoe lang gaat de normale batterij die erbij zit mee? (Ik bedoel hoelang je ermee kan gamen etc.)

5. Kan de PSP gewoon contact maken met m'n router (die heeft draadloos internet moglijkheid)

Als ik nog meer vragen heb vinden jullie ze hier.

Groet, Joren 007
 
Laatst bewerkt:
1.
een accu zit erbij, dat is een 1800mAh, je kan er ook eentje van 3600mAh kopen maar die steekt uit. Een lader, is een 5 volt lader. En kan vast ook in andere apparaten, maar dat raad ik af.

Als je een value pack koopt, zit er een hoesje bij.
Een memorystick, 4GB, kan je kopen in de winkel, los.
Een autolader ook. En wat gratis games betreft, games verspreiden is illigaal en hoogst strafbaar. Wel kun je een demo pack downloaden, met verschillende games.

Ikzelf heb een beschermklep gekocht van plastick, en daarzat een houder voor je psp bij. Waarmee je hem ook op kunt laden

Een PSP kost zo'n 200€, een value pack, met een game of 1GB kaartje, 249€
Een 1GB 45€, dus 4GB denk ik zo'n 80 tot 100€
Het beschermklepje + houder is 8€
En een autolder is ook wel ergens te koop


Die aanbieding, moet jeniet nemen, de batterij past precies in de PSP. Dus hij steekt waarschijnlijk uit. Tenzij de mAh verminderd is, maar dat betekent dat je hem vaker moet opladen. Een HD moet draaien, en dat kost meer energie dan een kaartje.

2. Dat is een standaard USB kabeltje, met aan de ene kant de vertrouwde grote stekker, en aande andere kan, voor in de PSP, een kleinere en plattere.

3. De koptelefoon is een standaard aansluiting, je kunt er de meetste koptelefoons instoppen. Maar voor de PSP is een speciale verkrijgbaar, met een afstandbediening, die je er naast insteekt.

4. Ja dat kan, bij mij is dat nog niet gelukt, maar ik ben wel op internet bij de buren geweest:D. De router moet wel een IEEE 802.11b zijn. Want daar zit de PSP ook op.

genoeggeinformeerd?

Jos
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan