Hoe MPEG4 omzetten naar dvd

Status
Niet open voor verdere reacties.

bibba

Gebruiker
Lid geworden
19 mei 2003
Berichten
361
Ik heb twee films gedownload :

1 mpeg4 mapje van 636MB groot met bestanden: video 00.00.avi nederlands gesproken
1 mpeg4 mapje van 634MB groot met bestanden: video 00.00.avi nederlands ondertiteld

Kan ik deze films omzetten naar dvd zonder dat er iets aan veranderd en hoe doe ik dat?

Met iets veranderen bedoel ik, dat het nederlands gesproken en de ondertiteling hetzelfde blijft als het nu is.
 
Je bedoelt dus naar het .VOB formaat..?? Volgens mij zit er in Nero zo'n programmaatje..:thumb:
 
bibba zei:
Ik heb twee films gedownload :

1 mpeg4 mapje van 636MB groot met bestanden: video 00.00.avi nederlands gesproken
1 mpeg4 mapje van 634MB groot met bestanden: video 00.00.avi nederlands ondertiteld

Kan ik deze films omzetten naar dvd zonder dat er iets aan veranderd en hoe doe ik dat?

Met iets veranderen bedoel ik, dat het nederlands gesproken en de ondertiteling hetzelfde blijft als het nu is.

Zie mijn probleem onder het topic: Multimedia--> beeldbewerking ik had mijn vraag cq. probleem per ongeluk hier neergezet misschien dat de beheerders het verplaatsen naar de juiste topic
s6:thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan